13.12.2008: Zákon o Veselých Vánocích

Autor: Klára Veselá Samková
Přečteno 6803 krát
Lidová tvořivost je bezmezná. Je jedním z mála světlých bodů, díky kterým jest jistá naděje, že i tu finanční, i ty další krysy přežijeme alespoň se smíchem na rtech, když už Wall Street zavelel k temu truchlení...

Blíže neidentifikovatelný subjekt %) se usnesl na tomto zákoně:

Část první.
Obecná ustanovení.

§1
(1) Tento zákon upravuje právní vztahy vznikající v průběhu Vánoc, jakož i
jiné vztahy s Vánocemi související, a zapracovává příslušné předpisy
Společenství bavlněných ponožek. 1)
(2) Nelze-li některé otázky řešit podle ustanovení tohoto zákona, použije se
vánočních zvyklostí a není-li jich, použije se jakéhokoli práva ještě
veselejšího.

§2
Vánoce jsou veselé.

§3
Skutečnosti uvedené v §2 se zpravidla navozují:
a) nekonečným přehráváním děl hudebního charakteru s vánoční tématikou 2)
b) nekonečným přehráváním děl audiovizuálního charakteru s vánoční tématikou

§4
Mrazík se nepromlčuje.

Část druhá.
Vymezení pojmů.

§5
(1) Vánoce připadají na den, který je v kalendáři označen číslovkou 24 v
měsíci prosinci.
(2) Připadne-li den vánoc na neděli, vůbec ničemu to nevadí.

§6
O Vánocích zpravidla nesněží; většina předchozího sněhu roztaje nejpozději
poslední den před Vánoci.

§7
(1) O Vánocích předáváme dárky osobám blízkým.
(2) Osobou blízkou je pro účely tohoto zákona je příbuzný v řadě přímé,
sourozenec, manžel, druh nebo partner3); jiné osoby v poměru rodinném nebo
obdobném se pokládají za osoby navzájem blízké, jestliže radost, kterou
jedna předáním dárku druhé způsobí, důvodně pociťuje jako radost vlastní.

§8
(1) Dárek je věc způsobilá přivodit radost nezměrné hodnoty.
(2) Dárek předává dárce obdarovanému a ten rozbalením balicího papíru dárek
přijímá.

§9
(1) Obdarovaný je povinen zdržet se všeho, čím by dárce upozornil na
nevhodnost dárku.
(2) Odstavce 1 se nepoužije, jestliže se jedná o stále stejné ponožky od
Vaší babičky a za předpokladu, že to v sobě dusíte už alespoň třetím rokem.

§10
Dárek se umísťuje v těsné blízkosti vánočního stromečku, není-li dohodnuto
jinak.

§11
(1) Dárek musí být zabalen řádně a včas.
(2) K dárkům zabaleným po Vánocích se nepřihlíží.

§12
(1) Vánoční stromky jsou umělé nebo živé.
(2) Příslušenstvím vánočního stromku jsou zejména světýlka, blikátka,
ozdoby, řetězy a špice.

§13
Podstavec není součástí vánočního stromku.

§14
Zvláštní právní předpis upravuje použití prskavek. 4)

§15
(1) Nepřiměřeně vysoký vánoční stromeček může soud na návrh zkrátit. Při
zkrácení vánočního stromečku soud přihlédne především k výšce stropu. Návrh
na zkrácení vánočního stromku nemůže podat dlužník, pokud by tím byl zkrácen
i věřitel.
(2) Moderačního práva soudu podle odstavce 1 se nepoužije, řídí-li se výška
vánočního stromečku ustanoveními občanského zákoníku.

§16
(1) Je-li vánoční stromeček nakřivo, lze sjednat dohodu o narovnání.
(2) U dohody o narovnání je třeba chránit zájmy třetích osob.

§17
Při zajištění vánočního stromečku se použije subsidiárně podstavec.

§18
(1) Stromeček musí být ozdoben svobodně a vážně, určitě a srozumitelně;
jinak je nepěkný.
(2) Nepěknost vánočního stromku nemůže být zhojena plynutím času.
(3) Nepěknost vánočního stromku vysloví soud i bez návrhu.

§19
(1) Štědrovečerní večeře se skládá z kapra a bramborového salátu.
(2) Přítomní štědrovečerní večeře mohou smlouvou uzavřenou formou notářského
zápisu rozšířit Štědrovečerní večeři o rybí polévku.
(3) Smlouva uzavřená podle odstavce 2 musí být písemná a musí obsahovat
alespoň 3/5 podpisů přítomných.

§20
Do zahájení štědrovečerní večeře nejedí přítomní zpravidla žádné maso v
dobré víře ve Zlaté prasátko.

Část třetí.
Závěrečná, přechodná a zrušovací ustanovení.

§21
Zrušuje se zákon na potírání chleba sádlem.

§ 22
Rovněž se zrušuje řada dalších zákonů, na které se nikde jinde nedostalo, časem se v rámci přílepků dozvíte jakých.


%) Což ovšem nemá na platnost a účinnost naprosto žádný vliv
1) Druhá směrnice 92/557/SBP o koordinaci ochranných opatření v případě
nedostatku krabic pro balení dárků, Pátá směrnice 68/22/SBP o přeshraniční
spolupráci při odvozu opilců domů, Šestá směrnice 12/450/SBP o sbližování
právní úpravy členských států týkající se omezení šustících a cinkavých
dárků, Nález 33/666/SBP o zrušení České republiky Lisabonskou smlouvou, aneb
promiňte pane Profesore, ale já jsem ukončil dokazování, ne jednání...
(...tak si zase, laskavě, sedněte zpátky na zadek)
2) Vyhláška ministerstva zdravotnictví o zdraví škodlivých koledách, jedech
a prekurzorech
3) Zákon č. 115/2006 Sb., o registrovaném ještěrství
4) Vyhláška ministerstva vnitra o požární ochraně

Santa Klaus, vlastní rukou

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Řeřicha napsal(a):

Santa Claus?

Kdo ho zvolil do funkce podepisatele je vlastizrádce!!! ;)
13.12.2008 14:35:51

Řeřicha napsal(a):

V případě výjimky, udělené v případě propůjčení plné moci Santa Clausovi pouze na podpis, z důvodu právní nezletilosti Ježíška, beru svůj "uráživý výkřik" zpět. ;D
13.12.2008 14:38:24

fafnir napsal(a):

oprava § 20
místo "nejedí žádné maso"jenom "nejedí".
Vysvětlení:přísný půst znamená nejísti vůbec,neplést si s Tamášovou" hladovkou"
Jinak všem hezký bezesmluvní Advent .
13.12.2008 14:40:32

myrta napsal(a):

paní Samková-není Vám líto času na vymýšlení a psaní těchhle blbostí?
13.12.2008 15:06:46

Ruda napsal(a):

Také se Vám, dámo, divím. Jako majitel domu od Vás čekám něco podstatně smysluplnějšího. Ztrácím ve Vás důvěru.
13.12.2008 15:19:40

pH 77 napsal(a):

Chci, abyste vyzrušovali (co je to za sloveso to zrušovat?) Santu Klause a nahradili ho tím, kdo do zemí bývalého Rakouska-Uherska patří.
13.12.2008 15:21:42

Líný černý pes napsal(a):

to autor :
Tady, paní kolegyně, to musel být ale večírek :)
Podobný zákon (o ochraně proti kýči) jsem, blahé paměti, taky spáchala po mejdanu. Nevíte, jak ho prolobovat?
13.12.2008 15:29:09

klaravesela napsal(a):

milá Líná černá pso... já a večírek?? Co to je?? Já mám na stole do konce roku ještě dvě ústavní stížnosi a psací stůl mi pod psisy není vidět... tohle mi posílají osoby chodící na ty večírky za mne... :-(
13.12.2008 16:21:49

Čochtan napsal(a):

Ježíšmarjá, já věděl proč jsem nestudoval práva !
Tak mě napadá zkumulovat Santa Klause se svatým Václavem nechat mu doživotí na Hradě, (ne na Špílberku volové!) a máme opět místo pro Jéžíška !
13.12.2008 16:45:24

siven napsal(a):

K šťedrovečerní večeři ze zásady jenom Bóbika!
13.12.2008 17:36:41

akce napsal(a):

Paragraf poslední :
Santa Claus se zrušuje!
Ježíšek forever!!!
13.12.2008 17:45:34

Kritik napsal(a):

Možné je v tomto státě všechno, tak proč nenechat projít návrh zákona dle autorky naším parlamentem (je to samozřejmě vtip). Ostatně, vánoce jsou, pokud si vzpomínám, produktem zavádění státního náboženství v antickém Římě, kdy bylo zapotřebí nahradit bohapusté a smyslné Saturnálie ekvivalentním křesťanským svátkem.

Nicméně, není známo, kdy se Ježíš narodil. Podle biblické zvěsti lze usoudit, že to bylo někdy kolem září či října. Je to však jedno, neboť Židé narozeniny neslavili (to v té době dělali jen pohané) a ani Ježíš takovou oslavu nezavedl. Takže když jsou nyní vánoce především komerčním svátkem, nestalo nic nového pod sluncem. Narození Ježíše zase dobře posloužilo jako kamufláž.
13.12.2008 18:50:10

Duroy napsal(a):

Mám docela obavy, aby se tady zase neobjevila citace jednoiho zajímavého zákona z první republiky...
13.12.2008 20:14:28

Amaro manuš napsal(a):

V den sv. Lucie se dějí věci i když se nevracíte z večírku. Světlo se ztrácí, ale věříme že přijde. Třeba i pro majitele domu.
Asi je to málo právnické, málo majoritní, ale je to tak.
P.S. blahopřeji paní K.S. k získání titulu Ph. D.
13.12.2008 22:41:22

vlk napsal(a):

Čochtane

vidina že by zkumulovaný Santa CLaus se svatým Václevem měl na doživotí sedět na Hradě by byla v přísném rozporu s výše uvedeným zákonem O veselých Vánocích.

To by totiž od toho okamžiku vypadlo slovo veselé. Přestala by totiž jakákoli sranda. Až do skončení onoho doživotního mandátu!
14.12.2008 09:49:07

Vico napsal(a):

vlk : já zprvu myslel také, že s VK sranda nebude, ale možná, že bude.
14.12.2008 10:11:10

Sonny napsal(a):

Nemělo být správně SATAN KLAUS?
14.12.2008 15:02:14

vlk napsal(a):

Vico

když Nero zapaloval Řím, tak prý to byla taky taškařice!
Báječně prý se u toho avil.
14.12.2008 19:29:11

Zach napsal(a):

Paní Kláro,odpustil bych Vám to,i kdyby jste to spáchala sama.Asi na rozdíl od mnoha dalších.
Ale kdy si neodlehčit prošlý rok, než v jeho takřka závěru.
Přesto to mnozí pojali jako zákon o Vašich Vánocích.
Myslím však,že kdyby tomu bylo opravdu tak,jmenuje se ve vašem profesionálním pojetí,zákon o Veselých Samkových Vánocích.
Klidný konec roku Vám přeje Zach.
PS: zkuste aplikovat naší firemní poučku:co neuděláš dnes,nemusíš zítra předělávat!
14.12.2008 20:52:17

eM napsal(a):

Mně by udělal radost jiný zákon; ten, který by konečně jednou provždy vyřešil jednu otázku.
14.12.2008 22:19:37

Jan Vaculík napsal(a):

ad eM:
Myslím, že v duchu zákona shora citovaného by nebylo žádným problémem zformulovat "Zákon o jednou provždy vyřešení jedné otázky" ...
15.12.2008 00:31:41

klaravesela napsal(a):

Vaše vyskokopprevoschoditelstvo, pane Zachu. Ono to máte tak: to jednou na jedné recepci přišel jeden docela vysoce postavený v politice se pohybující človíček k mému manželovi a pravil: A Vy jste teda veselý nebo Samek?? V tu chvíli bylo možno spatřit nebývalý jev, totiž úplně bílého cikána...:-)
Tož s těmi Vánoci taky tak.
Vaše, Klára

P.S. Co neuděláš dnes, u toho už zítra je lhůta prošvihnutá, takže to je stejně na nic:-)
15.12.2008 04:42:57

BaHnO napsal(a):

KVS: taky jsem to nejdriv pobral, ze to je o Veselych, nikoliv veselych Vanocich, coz asi nakonec mozna i je :-)

A aby bylo trosku veselejc, jeden ftip: Dva pravnici vejdou do restaurace, sednou si, kazdej zalovi v tasce, vynda sendvic a zacne se zivit. Pribehne servirka a rika:"Ale panove, tady nemuzete konzumovat vlastni jidlo!"
A pravnici pokrcej rameny a prohodi si sendvice.
Vesele vanoce!
15.12.2008 09:26:32

klaaarka napsal(a):

Náááádhera!! Děkuji. A přeji náležitě veselé Vánoce :-)
15.12.2008 10:49:57

xx napsal(a):

Není Vám trapné vydávat za své dílo dílo jednoho studenta z pražské právnické fakulty? Když už to tu zveřejníte bez jeho souhlasu, tak jste tam alespoň mohla připsat, že autorkou nejste Vy, ale někdo jiný (ať žije novinářská etika, kde plagiátorství není žádným problémem!!!!!)
15.12.2008 13:52:09

Tereza napsal(a):

Co si to dovoluješ? Tohle je autorského dílo studenta Právnické fakulty. Jde o příspěvek do recesistické soutěže. Kde máš jeho souhlas, ty plagiátorská kryso??? Kolik si dostala za to, že si to zkopírovala? On má chodit po brigádách a ty si budeš vydělávat na jeho práci?
15.12.2008 14:19:21

BaHnO napsal(a):

2 xx&tereza: Dovoluji si poznamenat, ze clanek zacina slovy:"Lidova tvorivost ...", v diskuzi je jasne napsano "... tohle mi posílají osoby..." a nepredpokladam, ze blogovani zde je honorovano.
A vubec, jak na vas tak koukam, jsem rad ze na sva dilka podobneho razeni dusledne aplikuji WTFPL (http://sam.zoy.org/wtfpl/) a tak nejak predpokladam, ze totez cini i ostatni, nereknou-li explicitne jinak.
15.12.2008 14:31:32

Pepa Řepa napsal(a):

A Vy jste teda veselý nebo Samek??

Buďte ráda, že se nezeptal:
A Vy jste ten veselý samec??
15.12.2008 16:31:57

Hana napsal(a):

Vážená paní Veseclá-Samková, mám vážné výhrady (i když vím, že nejste autorem).
Chybí mi ustanovení zakládající právní nárok na dárek - alespoň osobám nezletilým - a hlavně - kde je jaké sankční ustanovení??? Ten špatný zvyk naší zákonodárné moci pochytil už i Ježíšek?? Nesouhlasím!!!
15.12.2008 16:47:40

Pokorná slepice napsal(a):

Já myslím (my myslíme - totiž hejno), že by se tento návrh zákona měl!! nechat projít parlamentem, pane kritiku z 13.12., možná bychom se divili.
15.12.2008 16:49:36

KVS napsal(a):

Omlouvám se XX a tereze, že jsem "zákon" uvedla pouze jako "lidovou tvořiovst" a automaticky jsem předpokládala dostatečné IQ čtenářů, aby pochopili, že nejsem lid. Tedy k autorství:
Nevím, kdo to psal. Já to nebyla. Dostala jsem to z několika stran e-mailem. Ale připadlo mi to velmi vtipné a legislativně celkem velmi dobře podáno (i když zde není důvodová zpráva, pojednávající mimo jiné o dosazích do státního rouzpočtu a dodržení rovné příležitosti mužů a žen....) Příště se zavazuji, že to budu psát úúúplně blbuvzdorně, aby každý pochopil, že nejsem lid. Konec konců, paní ministryně Buzková mne svého času nařknula z elitářství a ta určitě věděla, co říká...
Hano, skutečně ostuda - právní nárok na dárek musí být založen, ale musíme dodat celou normu v klasické trojčlence hypotéza - disposice - sankce.... že by pod sankcí nadkopnutí sobem??
15.12.2008 17:10:57

Maran napsal(a):

Autorem je s vysokou mírou určitosti "raskolnikov", vlastním jménem zřejmě Michal Voldán. Tímto mu vzdávám čest za jeho překrásné dílko!!! Více na webu PF UK zde http://www.prf.cuni.cz/pfd/...
15.12.2008 18:28:59

harem napsal(a):

Madam Mindráková to je její pravé jméno:)
15.12.2008 21:09:03

Zach napsal(a):

Vidíte paní Kláro,říkate bílého
cikána... a ono to zní docela přirozeně,bez náznaku urážky...

Ted' si teprve uvědomuji,že vlastně Vaše a naše firma má trošku odlišné výrobní programy,takže některé poučky nelze aplikovat plošně:-)))
15.12.2008 22:15:24

Kormoran napsal(a):

Tak ted jsem v rozpacich.
Jakeho pravnika pouzit?
Chytreho? Ci vycuraneho?Hmmmm , kombinace bude asi ta nejlepsi volba no neeee?))))))
16.12.2008 00:14:45

Kormoran napsal(a):

Uz jsem se konecne dopidil, jake vlastnosti Vas a Vaseho muze toliko sblizuji))))
16.12.2008 00:28:33

matka napsal(a):

Paní Samková už nám dejte pokoj nebo se odstěhujte do sousedství k Červeňákům ono vám pak bude hej !!!!Po roce soužití si pak s vámi podiskutuji,ale takhle mlčte jste až ...(nechci býti sprostá-nad váma mi zůstává rozum stát a to jste tak studovaná,ale pro život k nepoužití)
16.12.2008 06:10:43

Pepa Řepa napsal(a):

Milá paní Veselá
můžete mně, lobotomické řepě, vysvětlit, jak mohl uniknout na veřejnost Novoroční projev našeho nového prezidenta Dezidera Kokyho, který předtočila televize More, vlastněná Vaším manželem?

http://www.stream.cz/video/...

P.S. Prosím kolegu Čochtana, aby se před shlédnutím projevu posadil a vzal si prášek na uklidnění.
16.12.2008 06:33:06

marta napsal(a):

Už strašně dlouho jsem Vám chtěla napsat , ale nebylo nějak dost slov... Tohle je něco , co mě fakt pobavilo , samozřejmě navhuju , abyste se do toho "obula" a dobojovala ty "nedostatky" - viz státní rozpočet a rovnost mužů a žen . zejména si myslím , že by byla vhodná i varianta Santa Klausová... A bílej cikán? No mě když předloni z výkopu zdravili moji sousedi - cikáni - a já jsem zrovna měla s sebou vrcholný zahraniční management barvu nelze popsat..
16.12.2008 07:56:18

xenofob napsal(a):

V zakone chybi jasne vymezeni kdo nosi darky. Myslim ze v pripade vanoc je jista miora xenofobie nuta a tomu cizakovy privadrovalemu cervenemu se musi dat jasne najevo at tahne domu :D

Pozehnene vanoce preje Xenofob
16.12.2008 08:55:55

klaravesela napsal(a):

Milý Pepo Řepo, televize More bohužel mému manželovi nepatří, angažuje se pouze v internetovém rádiu Rota (http://www.radiorota.cz) ale ať to natočil kdokoliv, skutečně mu závidím... doufám, že manžel u rádia nezůstane a že posléze nasadí laťku výše :-)
Marto, a pak že ten život není zábavnej....
zdravím, KVS
16.12.2008 09:36:01

Líný černý pes napsal(a):

to Marta :

Klid, pokud ten vrcholový management byl z EU nebo zámoří, asi nijak nereagovali.

Loni jsem viděla príma Mikuldu a andělem a čertem, Mikuláš byla cikánečka, anděl vietnamka a čerta dělala blond holčička od sousedů. Šly ze školní besídky a zpívaly si Jede jede mašinka.
Ä já jsem se smíchy válela.
16.12.2008 16:18:49

Veselý napsal(a):

Paní KSV,mohla byste alespoň výhledově,tzn.+ - 50 let,říci,kdy se začnou romové chovat jako lidi?Za ty miliardy co do vašich sružení stát cpe,bychom si zasloužili mít od vás nějakou informaci.Ročně stojí romové naši společnost kolem 30 milard Kč.Je vám to stále málo?Že navrhujete stále nové projekty k dalším dotacím.Peníze skončí jako vždy v černé díře.(doslova)
17.12.2008 20:39:52

IO napsal(a):

Domnívám se, že tento zákon, pokud bude schválen v navrhované podobě, bude nutné vzápětí novelizovat – nejlépe přílepkem k nějakému jinému, ještě před ním schválenému a nyní také novelizovanému zákonu, aby to bylo co nejpřehlednější. Vánoce a také Velikonoce a Svatodušní svátky (Letnice) totiž nejsou veselé!! Jsou však r a d o s t n é!! To, co pociťujeme o Vánocích, není veselí, je to r a d o s t, a to je jiná emoce, jiná citová poloha než veselí. Veselý je a má být Silvestr, případně ještě Nový rok, veselý, ale spíše už rozpustilý až ztřeštěný má být Masopust. Vánoce a Velikonoce jsou velmi důstojné a poměrně vážné rituály, stejně jako každoroční návštěva svatého Mikuláše v rodinách, které mají děti. Vůbec se nehodí dělat z těchto rituálních věcí cosi jako operetu – veselohru – frašku. Podle křesťanské tradice, kterou by víceméně měli respektovat i nábožensky nevěřící, nechtějí-li se rouhat s těžko odhadnutelnými možnými důsledky, Vánoce nám přinášejí hlubokou r a d o s t ze zcela jedinečného, v dějinách dosud neopakovaného daru od Boha, který způsobil, že se do lidské podoby zrodil Jeho syn. Z radostné zprávy o tom, kterou dostáváme o Štědrovečerní noci, nejsme veselí, to by nebylo přiměřené. Máme z ní neskonalou radost! Tuto radost vzápětí prožijeme a oslavíme při Mši svaté, která se toho dne proto koná zcela výjimečně až o půlnoci. Svoje očekávání této radosti prožíváme v období čtyř týdnů Adventu a (nejen) o Štědrém dnu je projevujeme kromě jiného postním jídlem, kupříkladu rybou, která nemá maso. Jíst na Štědrý den nebo na Velký pátek třeba jitrnici nebo vepřové řízky je vlastně opovážlivé spoléhání na milost boží, mnohé přitom zachrání jen to, že podle církevních zákonů „nevědomost hříchu nečiní“.
18.12.2008 19:25:14

Pátek napsal(a):

to Veselý:
A vy, pane Veselý pseudonyme, tušíte, kdy se 80% Čechů přestane chovat tak, jak kdyby právě vylezli z maštale? Stačí přibližně, +- 50 let? Zbývajících 20% by rádo vědělo, jestli tu slámu je vůbec možné z bot dostat. Díky za informaci.
18.12.2008 21:37:39

klaravesela napsal(a):

IO - to je skutečně věcný záměr, který schvaluji. Děkuji za konstruktivní kritiku i příslušné zamyšlení, které je velmi pravdivé. KVS
19.12.2008 05:35:07

Miloslav Hlubuček JUDr. napsal(a):

Do bramborového salátu se smí dáti i majonéza,nebo se počítá s jogurtem?
19.12.2008 10:16:10

klaravesela napsal(a):

Vážený pane JUDr. Hlubučku, domnívám se, že v tomto případě jest na místěprávní norma s dispositivní disposicí, jejíž individuální aplikace by byla k vyjádření alternativním žalobním petitem:-)
Nechají si chutnat :-) KVS
19.12.2008 12:34:41

josef.novák napsal(a):

Současné vánoce nápadně připomínají Dionýsův kult ve starověku (tedy svátky obžerství a opilství), nyní kult materializmu, vydatně živený propracovanou reklamou placenou obchodníky.A to si na ně ještě někteří hlupáčci půjčují na vysoký úvěr.Podstata vánoc je pro skutečného křesťana úplně někde jinde.
20.12.2008 11:43:56

jarda napsal(a):

přeji ještě více finanční krize, každému kdo zapomněl smát se těmto vtipům.
Až nebude za co a co kupovat začneme se více družit .Ne nadarmo se říká, že láska a radost je výsadou chudých.
20.12.2008 15:54:58

starý skeptik napsal(a):

Nechal bych tenhle návrh zákona projít parlamentem, protože by mě zajímalo co by z toho nakonec vzniklo.
Protože jsem nepochopil, jakou souvislost má návrh zákona o Vánocích s romskou otázkou. Že by v tomto případě byli pisatelé mimo mísu? Tu se salátem nemám na mysli...
22.12.2008 10:29:11

hanka napsal(a):

115/2006 Sb. je zákon o registrovaném partnerství, tedy v opravdové Sbírce zákonů:-)
23.12.2008 22:20:29

actor_publicus napsal(a):

Paní Kláro

krásné Vánoce Vám i Vaší rodině a klid v duši.
24.12.2008 20:53:56

Veselý napsal(a):

Pro Pátka:Podle toho jak hloupě reagujete na můj příspěvek usuzuji,že pocházíte z národa vyvoleného.Žádný náš spoluobčan totiž nenapíše o našem národě takové hlouposti o nějaké slámě v botách.Náš národ má totiž tisíciletou kulturní a společnskou úroveň,která je trnem v očích ignorantům jako jste vy.A pokud se týká mého jména,tak se opravdu jmenuji Veselý.Nepotřebuji se schovávat za nějajé psedonymy nebo se přejmenovávat.To používají cikáni(např.Veselý I.),ale hlavně židi(např.Pružinský-Klaus).A vy se asi jmenujete Freitag,že?Více informací o tom kdo si mění jména najdete na http://www.vzdelavaci-insti...
25.12.2008 12:25:08

člověk-obyčejněj ale inteligentní a mysl napsal(a):

no asi takto...kradou modré straky, kradou mně , ale vám taky....
http://milispoluobcane.jex....
25.12.2008 14:29:09

Marta Antalová napsal(a):

Opravdu by mě zajímalo,po shlédnutí"Uvolněte se prosím" s Krausem v hovoru a ip několika kontraverzních článcích--zda OPRAVDU,ale ze srdce věříte,že geny,co našim tmavším -z valné části,jijících ze soc.fondů,příspěvků a ID,o kterých se nám,celý život poctivě pracujícím,ani nesnilo/a ani chce zdát.pokus si vaděláme sami a poctivě/Jsem zdravot.sestra,dobře vím,kolik se dá na"invalidy romskáho"původu plných inval.duchodů,jen aby "byl klid"protože v práci se neuplatnili..dobře vím,kolik "našich zdravotně postižených nedosáhne i přes zdrav.potíže na ID,zatímco např.romský astmatik/45 let,která ani k práci nečuchl/ID dostaně a pak v den výplaty"probendí" duchod na "Růžku" v restauraci,žatímco jeho družka s 8 dětmi/29let/ pobírá přídavky,příspěvky od výboru i státu...to je REALITA z praxe...kdy toto vše skončí,protože"naši" si pořídí 1.2 děti a mají strach,že přijdou o práci,aby je uživili...zatímco ti tmavší spoluobčané natáhnou na výboru a socil.ruku a stát jejich početnou a nekvlitní populaci na úkor nás všech živí...kdy tomu bude,podle Vás konec?Děkuji
26.12.2008 19:18:04

Pavel napsal(a):

ážená paní doktorko,

po přečtení toho "Vašeho vánočního představení" je očividné, proč Vás navrhovali na ústavní soudkyni a taky proč Vaši kandidaturu zamítli.

Jak vidno, tak přestože se ráda chlubíte svým IQ, tak se prokázalo, že jste předčila jednotku hlouposti 1 Čunka...
29.12.2008 12:36:01

Kacka napsal(a):

co se tyce autora, tak je jim student Pravnicke fakulty Univerzity Karlovy v Praze Michal V. a tento "zakon" vznikl v ramci souteze http://www.elsa.cz/page/328...
16.01.2009 22:56:07

dárky na valentýna napsal(a):

Tento zákon upravuje právní vztahy vznikající v průběhu Vánoc, jakož i
jiné vztahy s Vánocemi související, a zapracovává příslušné předpisy
Společenství bavlněných ponožek.
31.01.2010 21:46:36

Přidat komentář

:

:

:

Toto je ochrana proti spamu. Pro přidání komentáře prosím opište dvě anglická slova z obrázku níže do políčka pod nimi. Nápovědu a další podrobnosti o této metodě, která zároveň digitalizuje knihy, najdete v článku Dost bylo spamu, zavádíme reCAPTCHA na našem blogu.