Spasí současný novinář Pavel Kovář českou novinařinu?

09. 02. 2010 | 14:00
Přečteno 6127 krát
Málokdy se podaří najít tolik nesmyslů v jediném článku, jako je tomu v případě absurdního článku Pavla Kováře s názvem „Spasí bývalý novinář českou politiku?“. Tak jenom k těm největším absurditám a zjevným nepravdám:

Nikdy jsem nepodnikal s vínem. Odešel jsem z Novy jako osmý z devíti klíčových novinářů pořadu Na vlastní oči, kterým se nelíbilo, jak je pořad veden. A to poté, co jsem byl v září roku 2007 sesazen z pozice šéfredaktora pořadu a vládu nad publicistikou Novy převzala redakce zpravodajství. Zrušení pořadu Na vlastní oči, po kterém zbyly dvě neodvysílané reportáže týkající se vysokých českých politiků je dostatečně objasněno. Nejlépe v článku Oslepené vlastní oči, který vydal časopis Ekonom na podzim minulého roku. (http://m.ihned.cz/c4-10005650-38209130-700000_ekodetail-oslepene-vlastni-oci).
Novinařiny jsem nezanechal, píšu pro magazín Koktejl a Vínorevue konečně také o něčem hezkém.
Společnost Ora print, pro kterou jsem za deset tisíc měsíčně dělal konkrétní úkol, organizoval vydávání časopisu se zdravotnickou tematikou a nic jiného, nikdy neprovozovala talk-show, pořad Horké křeslo s politiky. Medea Kultur je samostatná firma. Ora print se nikdy nezabývala protidrogovými projekty. Šéfredaktorem časopisu Svět pojištěnce je slavný spisovatel Arnošt Lustig, já nikdy šéfredaktorem nebyl. Cena časopisu se odvíjí například od kvality redakce, redakční rady a v neposlední řadě také od kvality papíru. Samozřejmě že ho lze tisknout levněji například na toaletní papír, s horší kvalitou novinářské práce, kradením článků z internetu atd., ale to opravdu nebylo cílem objednavatele časopisu. V ceně časopisu byla i cena rozesílání jednotlivých čísel, dohromady více než deseti miliónů výtisků ročně přímo do poštovních schránek lidí, kteří jsou pojištěni u VZP. Když časopis nebudete rozesílat, ale hodíte do kanálu, také ušetříte desítky miliónů korun. U vzniku Zvěřinové kuchařky John nefiguroval. Zabýval se opravdu pouze ekonomikou vydávání časopisu. Reportáže točit nepřestal, naopak zase začal, když byl sesazen do pozice redaktora pořadu Na vlastní oči poté, co se nelíbilo ani to, že rok dělal „jen šéfa projektu“ pořadu. Z žádných afér se nemusel oklepávat, protože nepravdám, které o něm někteří novináři šířili, se soudný člověk musel smát.
Zbývá se jen zeptat: Nemá si novinář ověřit, jestli náhodou nešíří nesmysly, když se na závěr svého článku ptá: Znají případní voliči Věcí veřejných příběh novináře Johna, jenž chce kandidovat i do Poslanecké sněmovny? Bylo by fajn, kdyby se s příběhem Radka Johna napřed seznámil sám, než se vlastními smyšlenkami totálně zesměšní.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

petr1962 napsal(a):

Je to důvěryhodné ale přesto Vás volit nebudu.Máte v programu totiž zdravotní poplatky a stím nesouhlasím.Také s tímm těžko vyhrajete ale hodně stěstí.
09. 02. 2010 | 14:11

Simona Pávková napsal(a):

Radku já vám věřím - jsem příznivec VV a dám vám svůj hlas! Držte se!
09. 02. 2010 | 14:13

Pavel Outerický napsal(a):

Radku děkuju za vysvětlení. Jen by mě zajímalo, jak je možné, že novinář přijde s takou snůškou lží a všichni mu to věří...
09. 02. 2010 | 14:15

Ládik napsal(a):

Nevadíte mi, ale volit Vás nebudu. Přeji hodně úspěchů.
09. 02. 2010 | 14:15

yara napsal(a):

Radku, ještě na Vás vytáhnou, že jste v tramvaji č.15, 2.7.1973 nepustil sednout starou babičku!
09. 02. 2010 | 14:18

Adam napsal(a):

to: petr1962, tak co já si pamatuju, tak VV jsou pro to, aby existovala nějaká základní standartní péče - bez jakýchkoli poplatků...
a pak by byl nadstandart, za který by si člověk logicky připlatil.
09. 02. 2010 | 14:19

korto napsal(a):

já o volbě pro VV uvažuji. No jsem určitě rozhodnut nevolit nikoho z těch hajzl.ků, kteří tam teď sedí...
09. 02. 2010 | 14:21

vasja napsal(a):

Taky vás nebudu voliť.
Proč bych měl ve špitálu platit za žrádlo?
09. 02. 2010 | 14:23

simlpy napsal(a):

vasja - ty doma za žrádlo neplatíš? tak snad rozlišuj sociální a zdravotní péči, ne?
09. 02. 2010 | 14:24

lurker napsal(a):

Radek John teď na vlastní kůži prožívá to, co prožívaly některé objekty reportáží Novy vyráběné pod jeho vedením. Že by se potvrdila platnost četných přísloví???
09. 02. 2010 | 14:26

Magdaléna Nováková napsal(a):

Tak to me John překvapil - mile. Jsem ráda, že se k tomu vyjádřil, protože těch negativních článků byla kupa...
Musíte někomu pěkně vadit...
09. 02. 2010 | 14:26

lurker napsal(a):

oprava ... reportáží vyráběNÝCH pod jeho...
09. 02. 2010 | 14:28

gizel napsal(a):

jak je možný, že se něco takovýho stane - a to pak mám novinářům z reflexu věřit?!?si to fakt vymýšlíte?
09. 02. 2010 | 14:28

mb napsal(a):

Proč o sobě píšete ve třetí osobě, je to nějaká psychologicko psychiatrická úchylka nebo to někdo napsal o vás za vás místo vás pane Johne ?
09. 02. 2010 | 14:31

trafopajka napsal(a):

Pane Johne, proc zhruba ve dvou tretinach clanku prejdete z osoby prvni do osoby treti? Vypada to divne.
09. 02. 2010 | 14:36

Magdaléna Nováková napsal(a):

Tahle to dopadne vždy, když někdo neví, jak zareagovat... a vy jste kdo - záhadný "mb"
09. 02. 2010 | 14:36

prd napsal(a):

je to jeho obrana - to je myslím psychologicky dokázané, že je snažší o sobě mluvit ve třetí osobě...
09. 02. 2010 | 14:38

samuraj napsal(a):

psychologii sem netahej - je to prostě narážka na způsob psaní pana kováře...
těm inteligentnějším to dojde... :-)
09. 02. 2010 | 14:42

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

prosil bych debatujícího/debatující, který/á napsal/a pod sedmi různými nicky ze stejné IP adresy, aby pokud možno používal/a jen jedno jméno. Vypadá to důvěryhodněji.

Děkuji.

Libor Stejskal
09. 02. 2010 | 14:42

stejskal napsal(a):

P.S. Tak teď už deset příspěvků pod deseti různými jmény. l.s.
09. 02. 2010 | 14:43

vlk napsal(a):

Ne že bych současných politiků neměl až po krk. To tedy zas e ano. Spíš daleko více.
Ale nějak nechápu, proč bych měl volit partičku Radka Johna.

D+ělat výbě r kandidátů stylem výběru zoufalců do Superstar ,dělat návrh programu , pokud tomu tak chceme říkat, hlasováním dvou krajních variant na internetu, tak to tedy sorry, to ne.
Čekám o d někohokoli, kdo chce můj hlas, že předloží nějakou vizi. Něčím mne osloví. Sežene tým,který mi něco řekne. A zatím -jen prázdno. A soukromá afera hlavního protagonisty.
09. 02. 2010 | 14:49

andrea vostrakova napsal(a):

Já si myslím, že Věci veřejné jsou variantou - volitelnou variantou. Aspoň tak to teď vypadá v průzkumech. Takže za mě - doufám, že se dostanete do předvolebních televizních debat, abychom se o vás dozvěděli více.
09. 02. 2010 | 14:54

Eliška II napsal(a):

L.S.
zřejmě rozpolcená osobnost, ovšem geometrickou řadou

vlk
to si počkáme, než se objeví člověk s vizí, zatím jsou jen z těch televizí:-(
09. 02. 2010 | 14:57

mb napsal(a):

nerozumím magdaleno ...
09. 02. 2010 | 14:59

Magdaléna Nováková napsal(a):

tak pokud vím, tak kandidáti jsou nominováni véčkaři a na základě této "vůle lidu" postupují dál.Přijde mi to nejdemokratičtěší proces, který vůbec existuje...
09. 02. 2010 | 14:59

Kuba napsal(a):

tak si to přiznejme, že prostě reportér udělal chbyu - John jistě není svatý, ale tak co je moc, je příliš. jenže v současnosti zaujmout nějakým kvalitním článkem je těžké - jednodušší je psát povrchně a jednoduše...
09. 02. 2010 | 15:03

Karlík napsal(a):

Vážený autore, na to abyste pobíral deset tisíc měsíčně od Ora printu, jste nemusel být v čele její dozorčí rady. Stačilo uzavřít smlouvu mezi dvěma subjekty. A navíc to, že jste "organizoval vydávání časopisu se zdravotnickou tematikou" a za to bral výplatu uklízečky Vám prostě nemůžu věřit :-D
09. 02. 2010 | 15:18

Sam napsal(a):

bylo by taky vhodné zmínit, že v roce 2002, kdy John do ora printu vstupoval, nebyl Janoušek takovou postavičkou jako je dnes.
09. 02. 2010 | 15:25

Pepa Řepa napsal(a):

Ach, děkuji za přednášku o tom, jak funguje polygrafie.

A nechcete, pane Johne, udělat cvičnou kalkulaci, za kolik lze takový časopis pořídit?
Skřípal jsem zuby, kdykoliv pošťačka zacpala schránku Světem pojištěnce, naprosto zbytečnou srágorou.

No nic ve zlým, obdivuji, že jste do toho zatáhli i chudáka Arnoštka.
Pokud jde o politiku, přeju Vám úspěch, horší to bejt nemůže.
Má tam sedět kapřík z Holomóca nebo nějaký jiný dráth.Vy budete teď prašule potřebovat na alíky.
Budiž Vám přáno.

V jedné věci ale máte pravdu. Kvalita života se -někdy- odvíjí od kvality papíru.
Dejte se na výrobu toaleťáku. Místo motýlků vévéčka. S lakovanou křídou vzor svět pojištěnce se kvalita života zhoršila.
09. 02. 2010 | 15:26

Pepa Řepa napsal(a):

No tak, pane Johne, kroťte se.
Deset jmen a jeden počítač?

To si musíte psát i samochválu sám? Asistenti nejsou? Nešetřete tolik.
Deset hlav, to jste zatím rekordman.
09. 02. 2010 | 15:31

Purchis napsal(a):

se holt někdo nasral na respekt - se taky stava...
09. 02. 2010 | 15:37

pgjed napsal(a):

Pane Johne,

Jaké to je, když novinář zchází tím, čím zachází. Když má možnost vyzkoušet na vlastní kůži, co je to ona novinářská licence a novinářské právo na vlastní vidění a interpretaci světa? A nemá prakticky šanci se bránit polopravdám, zlovůli a dezinterpretacím, jejichž cákance na něm ulpí na věky? A teď si představte, že takové svinstvo se cákne ne na protřelého novináře, jako vy, který alespoň ví, jak se má ohradit a kde a jak se bránit, ale na člověka, který se naivně domníval, že s pravdou nejdále dojde. Uznáte alespoň, že současná novinařina je až na výjimky žumpa? A co s tím?
09. 02. 2010 | 15:41

Tencokida Hnuj napsal(a):

Problém tohodle státu je v tom, že trochu schopnějčí právník udělá ze zloděje okradeného a z okradeného zloděje. Smůla, že takových právníků je dost i mezi státními zástupci a soudci. A když na tuhle "etiku" přistoupí i novináři, jsme tam kde jsme. Mediální lež je pravdou, ten kdo upozorní na korupci je vláčen tiskem a je mu vyhrožováno. No a na lidi, kteří s tím něco chtějí udělat se PROSTĚ NĚCO NAJÍT MUSÍ.
Komu to slouží ?
09. 02. 2010 | 15:43

ujo napsal(a):

Radka Johna jsem zažil před lety, kdy za úplatu radil bytovým družstevníkům jak se chovat při styku s (především televisními) novináři.

Vysvětloval např., jak je rozhodováno o tom, co se bude vysílat. Vůbec nejde o spravedlnost ale o příběh, který zaujme co nejvíce diváků.
Sdělil, že před investigativními novináři není (po tom když se rozhodnou v čí prospěch má reportáž vyznít) prakticky úniku, vaše vyjádření si setřihají, doplní komentářem dle potřeby.
Arogantní projev z posice mistra světa
09. 02. 2010 | 15:55

badatel napsal(a):

to autor,
jste chytrý, zřejmě po tátovi.
Dovoluji se Vás proto zeptat:
znáte jedinou stranu, která by lidem před volbami neslibovala to nejlepší, nápravu do nebe volajících chyb, a pak. po volbách nezabředla do vyjetého klišé? Každá strana ve svém programu měla vždy ty nejlepší úmysly s lidmi, které většinou nebyly realizovány a některé končily bankrotem.
Vzpomeňte co slibovala před volbami soc.dem. za Zemana. který měl ještě šanci tzv.akcí čisté ruce zabrámit totálnímu rozkradení republiky, a pak to skončilo oposmlouvou.
Vzpomeňte sliby ODS před volbami a ve finále je republika před krachem, díky genialitě zkrachovaného chemika na ministerstvu financí, kterého nám záviděl celý svět(rozbor hradního génia našeho světově proslulého ekoloekonoma přenechávám p.Peheovi, je v tom jednička).
Bohužel ani rudí nemají nic nového, a to co proklamují je v Česku nerealizovatelné - lidé zde nejsou vhodným genotypem pro opakování starého experimentu a nový zatím vymyšlen není.
Prosím odpovězte mi, kdybyste teoreticky byli zvoleni a měli možnost realizovat svou vizi, jak by se navrátila vláda a rozkradený majetek do rukou tohoto národa?
09. 02. 2010 | 16:14

Al Jouda napsal(a):

To Adam : VV bohužel nemají v programu zrušení zdravotnických poiplatků, psal jsem si o tom s jedním jejich funkcionářem - Mgr., který argumentoval podobně jako ODS, což mne pochopitelně znechutilo. Kdyby však prozřeli a změnili názor, tak by je volila řada lidí, kteří jinak volí ČSSD.
09. 02. 2010 | 16:35

Honza napsal(a):

Ta poslední věta mě vylekala, dost mi připomíná vyjadřování p. Topolánka a p. Paroubka. Článek byl věcný a bez napadaní, ale z té poslední věty mě zamrazilo v zádech. Ale VV volit budu :)
09. 02. 2010 | 16:37

mb napsal(a):

to ujo, typickým příkladem je Brunclík, řekl bych ...
09. 02. 2010 | 17:31

Železný Felix napsal(a):

Tak pane John, jen několik bodu.

už jen vlastní vznik strany VV na Praze 1 pod vedením "expertů z bezpečnostní agentury" by si jisté vysvětlení zasloužil.

- Jak může firma, jež provozuje bezpečnostní agenturu (to je ta, jejíž vedení zakládalo VV) vyhrát výběrové řízení na pronájem a provoz několika významných památek hl.města viz. Prašná Brána. Když v tomto oboru nikdy nepodnikala atd.?

- Jak to že jste jako VV na Praze 1 pomohli tak říkajíc přes noc odstavit starostu Prahy 1 Hejmu a vzápětí pomohli druhé klice ODS v Praze 1 dovolit na jeho místo Filipa Dvořáka (ten co umíral před 2 roky na rakovinu- co pak vy nevíte co je to za člověka?)

- vaše intenzivní spolupráce s firmou BigMedia na volební kampani v minulém a tomto roce jen potvrzuje mou domněnku, že jste nový kůň Romana Janouška. Fuksa by to pro nic za nic nedělal. BigMedia =BigBoard = Mediální agentura, která si v Praze dělá co chce, má všechny pozemky které chce, dělala kampaně pro ODS a Béma tak říkajíc zadarmo i když normálně by stály tak 35 mil. jedna.
Když mi bylo 15 tak se mi MEMENTO moc líbilo, dnes můžu napsat jen jedno snažíte se dělat z normálních průměrných lidí co se pokouší ještě něco změnit a v něco věřit VOLY, máte to za potřebí být loutka bývalých veksláků a STBáků, jste pěknej CHUJ - FUJ.
09. 02. 2010 | 19:38

mirda-nesocan napsal(a):

Volím VV,mezi slepými je jednookej králem.
09. 02. 2010 | 21:12

mirda-nesocan napsal(a):

je mě smutno když čtu -kdyby jste nebyli pro poplatky u lékaře tak bych vás volil
je mě 64 roků penze 8340kč,ale za 30kč si hlavu vymazat nenechám.!!!
09. 02. 2010 | 21:15

Petr z Tábora napsal(a):

Váš spor s novinářem mě nezajímá. O Vaší politické straně VV nemám valné mínění a divím se lidem kteří volí tak neznámé kandidáty s tak slabým programem. Připojil bych se k charakteristice kolegou "vlkem" po 14.h.
Vaší šancí jsme my voliči nespokojení s poslanci zvolenými na toto volební období, ale jsme opatrní ve výběru.
Jako soukromé osobě a novináři Vám přeji vše dobré.
09. 02. 2010 | 22:24

černovláska napsal(a):

připouštím, že volit proti Jančíkovi na pětce je chytrý tah, ale já vám nějak pane autore nemůžu uvěřit, že máte čisté úmysly, nějak od těch dob dejchánkú u Medea kultur v Blaníku, kde se to scházelo v režii titulovaného veksláka od Musílkové, přes vás až po ministra školství, úžasná záštita protidrogových přednášek v době "slavného internetu do škol", nechť kde kdo věří, že to bylo pro dobro investigativní žurnalistiky, já s tím mám problém, než jste vstoupil do VV uvažovala jsem, že je budu volit, ale takhle ;-(
09. 02. 2010 | 23:51

černovláska napsal(a):

poznámka pod čarou
------------------
a propos těch deset nicků pod jednou IP adresou, kdo tu častěji čte či přispívá do diskuzí pod blogy, si přispěvatele vesměs pamatuje ;-).....což mi připomíná jednu starou reklamu na slaný tyčinky v čokoládě: "Za co nás máte?" .......btw, ty tyčinky se asi neujaly a zmizely z trhu, u těch tyčinek mě to ale i mrzí ;-(
10. 02. 2010 | 00:02

Pepa Řepa napsal(a):

To černovláska
jste bystrá žena, myslím si to samé.
K těm deseti nickům.Dost tristní vizitka VV.

Povšimněte si, že je tady další předvolební fenomén.
Objevují se tady na vedlejších blogách/zích? předvolební příspěvky, které evidentně nepíší soukromé osoby, ale stranické sekretariáty. Tu proti či pro ČSSD, ODS, Top...atd.

Jednak to jsou nicky, které tady nikdy nebyly a pak je formulace příspěvků podobna zápisům ze stranických schůzí.
Ten svět si za dvacet let vypracoval svůj vlastní jazyk.

V Blaníku jsem na mejdanech nikdy nebyl, ale o nic jsem zřejmě nepřišel.
10. 02. 2010 | 08:56

Pája napsal(a):

Je mi líto, pane Johne, ale vůbec vám nevěřím. Myslím si, že vy a vaše partaj budete jenom další figurka ve hře o naše peníze, kterou bude tahat někdo jiný. Když už nám to s tou ODS tak nevyšlo ...
10. 02. 2010 | 09:22

Pavlik napsal(a):

Pane John,
kdyby jste byl doopravdy slušný člověk, nekamarádil by jste se s Janouškem a spol. a nepracoval v pochybné firmě, která tahá ze zdravotnicí těžké love.

Je smutné jaká pochybná individua za Vámi stojí.

A ještě bych se vrátil o rok zpět a znovu se Vás ptám, kdo financoval Vaše VV bilboardy v Chorvatsku.

Neviděl jsem nikdy v Česku, že by zde byly vystavěny bilboardy z Německa, Rakouska či Slovenska.

Takže určitě další VV podvodníky na scéně volit jistě nebudu.
10. 02. 2010 | 10:48

Tencokida Hnuj napsal(a):

Karlík, černovláska, Pája ...
Vaše alternativa k modrooranžovým ? -
Biomasa ? Nývlt a Macháně ? Nebo nedejpánbu .... ?!??
Bez ironie. Pouze otázka .
P.S. Mám pouze jedem nick. Uznávám ne příliš originální, ale jsem pouze hloupý samurajský synek, navíc odložený.
10. 02. 2010 | 11:52

Petr napsal(a):

Mám jednoduchou otázku: KOHO má slušnej člověk volit? Já fakt momentálně nevím...
10. 02. 2010 | 12:24

Karel napsal(a):

tak pravděpodobně nikoho z vás nesere situace v praze 1 a naprostá nekontrolovatelnost zastupitelů z ODS - jsem rád, že VV tady začaly a že pokračují dál. Ve sněmovních volbách se uvidí, jak na tom jsou, le už nyní můžu říct - díky za Prahu!
10. 02. 2010 | 12:46

karel napsal(a):

jo tak teď jsem si na lidovkach přečet članek o jančikovi - tak on rozda deset milionu z nasich kapes, aby uplatil voliče? tak tomuhle teda řikám "férový" přistup
10. 02. 2010 | 12:48

Miluše napsal(a):

já se tady vyjádřím k financování VV - četla jsem článek, ve kterém způsoby financování Věcí veřejných komentovali odborníci. politolog Pavel Šaradín se k tomu vyjádřil v tom duchu, že naopak přístup VV by mohl vést ke zrůhlednění vztahů mezi politiky a podnikateli a Stanislav Beránek z Transparency International to také hodnotil pozitivně jako krok správným směrem.
10. 02. 2010 | 12:58

simply napsal(a):

To: miluše
no to je totiž problém českých lidí, jak to začne dělat někdo trochu jinak a začne se přibližovat evropským standartům, tak se na něj snese tak maximálně vlna ktitiky
10. 02. 2010 | 13:14

Honza napsal(a):

to:karel: jančík je prostě gauner prvního řádu a není mu cizí ani takovéhle veřejné uplácená a plýtvání penězi

to: simply: bylo by potřeba začít rozlišovat dva základní pojmy - skrytý lobbing a transparentní sponzoring - jenže vysvětlete to některým individuím...
10. 02. 2010 | 13:22

hanah napsal(a):

Pane Johne,

mám stejné připomínky jako Železný Felix a další diskutující.
Proč jste se vůbec nezmínil o firmě ABL? Nehraje snad podstatnou roli ve vaší straně?

Protože mám stejné dilema jako většina voličů - nevím koho volit, zjišťovala jsem si informace o neparlamentních stranách, tedy i o té vaší.
Na věci veřejné, toho na můj vkus zveřejňujete pramálo. Nemám k vám důvěru, ale přesto jsem chtěla znát stanovisko VV k aféře ČEZu, protože ji považuji za velmi závažnou a stanovisko stran za důležité. Volala jsem na vaši bezplatnou infolinku a chtěla jsem vědět, jak VV tuto kauzu hodnotí. Pán na lince nevěděl, svůj názor říct nechtěl, nicméně slíbil, že mi do druhého dne zavolá. Nezavolal. Co by se kdo namáhal kvůli jednomu možnému hlasu,že ?

Ve stejnou dobu přišla s peticí na odvolání vedení ČEZu Solidarita Jany Bobošíkové. Sdělila jsem jim svou podporu a obratem mi přišel e-mail s poděkováním.
Postavit se ČEZu - státu ve státě, o mnohém vypovídá. Dělat mrtvého brouka - také.
Budu proto volit stranu paní Bobošíkové, uvidíme.
10. 02. 2010 | 13:44

Pája napsal(a):

Pro samurajského synka :-)

Upřímně řečeno, raději tu oranžovou (s některými obměnami).
Doufám, že jsem vám nezpůsobil psychickou újmu :-))
P.S. Samozřejmě mám jen jeden nick.
10. 02. 2010 | 13:49

bernard napsal(a):

4hanah: tak já vám na otázku, proč se John nevěnoval ve svém článku firmě ABL klidně odpovím - tento článek je REAKCÍ na článek Pavla Kováře a jelikož se o tom nezmiňuje ani Kovář, tak na to John logicky nereaguje - nemá na co...
Asi i Kovář už pochopil, jak má fungovat transparentní sponzoring...
10. 02. 2010 | 13:58

Tencokida Hnuj napsal(a):

hanah
Něco pro Váš sloupek. (Hanah je sloupkařkou v Blesku, na živnosťák dělá maskérku pro Otázky VM, Bobošíková ji slíbila, že až se stane ředitelkou ČT tak bude hanah Otázky moderovat a Václav Moravec bude dělat maskéra !).
Postavit se ČEZu ? Bobošíková to dokázala. Celé vedení ČEZu pod hrozbou jejích prohlášení, tiskových konferencí a článků v Blesku dnes odstoupilo. Pan Roman se stal čekatelem na členství v Solidaritě a konvertoval k buddhismu.
Nové vedení přislíbilo, že elektřina bude skoro zadarmo a případné dluhy se budou vymáhat pouze pomocí proseb a nářků. Lobysté ČEZu budou propuštěni a do správní i dozorčí rady budou napříště jmenováni pouze novináři, kteří pravidelně komentují články na blogu Aktualne.cz. Všichni pracovníci ČEZu budou mít na stole telefon, na kterém budou 24 hodin denně k dispozici redakci Blesku a to i kdyby hořelo.
Od celé této akce se distancovalo pouze vedení Věcí Veřejných, které na otázku našeho redaktora, co si o tom myslí, odpovědělo ústy jejich předsedy R. Johna : " Mě se zdá, že to je pěkná blbost!" :---()
10. 02. 2010 | 14:04

bernard napsal(a):

4hnah:jsem teda zjišťoval i informace o té tzv. zelené lince, kterou provozují VV. Jedná se o BEZPLATNOU linku - takže jste se mohla třeba hecnout a zavolat jim ještě jednou a pokusit se zjistit, kde se stala chyba - všicni jsme jen lidi. Za druhé, linka je určena pro SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ poradentsví, tudíž se ani nedivím, že se vám obsluha této linky ke kauze ČEZ nebyla schopna vyjádřit.
Také se rozčilujete, že vám pán na lince nechtěl říct svůj názor - a co je vám ksakru do toho - to je jeho věc a zelená linka určitě neslouží jako
"programové" oddělení...
10. 02. 2010 | 14:05

černovláska napsal(a):

to Pepa Řepa, v případě mejdánků jste skutečně o nic nepřišel, nechala jsem se kdysi přemluvit jednou jako doprovod, a pak nikdy více, a ledasco mi bylo vyprávěno, na můj naivněskautský vkus trochu moc silná káva a jemně řešeno pletichaření,

to Tencokida hnuj....neumím Vám říct alternativu, sama tápu, z mediálně známých zástupců se mi vždy vybaví nějaký černý puntík, a u stávajícíh parlamentních stran je to spíš černý balon, rozum mne táhne k ED (ani ti ale nemají úplně čistí) uvidíme, řekl slepý ;-)
10. 02. 2010 | 14:21

Blanka napsal(a):

koho volit? tím se zabývali už nejrůznější vědátoři a byla na to vytvořena řada teorií. já se řídím možností volit tu nejméně špatnou variantu - protože nejlepší možná pro mě prostě neexistuje...
10. 02. 2010 | 14:34

hanah napsal(a):

bernard

četla jsem asi jiný článek, ve kterém se o této firmě psalo.
Transparentní sponzoring vypadá podstatně jinak, než jak jej provádí ABL. I pražské věžičky a některé pražské památky jsou podle vás transparentní?

K té bezplatné lince - chtěla jsem kontakt na někoho kompetentního k zodpovězení mého dotazu. Za kompetentního se označil on sám. S tím, že to zjistí a zavolá mi na mé číslo, přišel také on.
A co je mi sakra do toho? Mě to sakra zajímá, koho případně budu volit.

Tencokida hnuj

Vidím, že mi závidíte to místečko v Blesku a chcete tam psát sloupky sám.
Moc vtipné, ale už se opakujete.
Dělat si legraci z aféry ČEZu může (pan Stejskal promine?)jenom blbec. Nebo jinak - ten,co nic nepochopil.
10. 02. 2010 | 15:22

vasja napsal(a):

Radku, já vám taky věřim, fakt. Určitě nejste jako Arnoštek, kterej jede po prachách.
10. 02. 2010 | 15:30

bernard napsal(a):

to hanah:no tak to by mě docela zajímalo, jak byste si VY takový transparentní sponzoring představovala a proč se tak obouváte do strany, která se tento institut snaží do české politiky protlačit - jiné strany s ničím podobným nepřišly.
a tím - co je vám sakra do toho - jsem myslel co je vám sakra do toho, jaký je osobní názor sociálně-právního poradce, který pouze pracuje pro VV a ani nemusí být nutně příznivcem této strany...
10. 02. 2010 | 15:35

vasja napsal(a):

Hele polynicku, doma ža žrádlo teda neplatim. Já si ho beru.
10. 02. 2010 | 15:37

Tencokida Hnuj napsal(a):

hanah
Nedělám si legraci z firemních milicí ČEZu.
Dělám si srandu z vlivu Bobošíkové na jednání ČEZu. A jak jí lidi jako Vy(ne blbci, to ne, to tedy rozhodně ne !!) skáčou na špek. Ale věřte. Víra ještě nikomu neublížila, naopak posiluje.
Mnohé prý dovedla až do nebe, ale prodejem pojistek na tohle plnění bych se živit nechtěl.
10. 02. 2010 | 15:48

hanah napsal(a):

bernard

myslím, že se do VV nijak neobouvám, přesto, že mám své informace.
To víte, Praha je malá, bydlím v centru, mám dost známých a tak se člověk občas něco doslechne nebo dozví i to, co třeba ani vědět nechtěl :-)
VV jsou pro mě asi tak křišťálově čistí jako Standa mašinfíra.
Snaží se sponzoring protlačit třeba přes ty věžičky ? Nebo přes výměnu starosty na Praze 1 ?
10. 02. 2010 | 15:56

bernard napsal(a):

takže odpovědět na otázku otázkou? to je váš styl?
v tom případě asi diskutovat s vámi postrádá smysl.
10. 02. 2010 | 16:04

hanah napsal(a):

Tencokida
to je ale dost blbá legrace i na vás.
Tady přece nejde o vliv Bobošíkové na jednání ČEZu, ale o to, že k tomu nemlčí. Uchopila to jako volební téma, proč ne, já jí v tom fandím.
Nemlčí jako všichni ti, kteří jsou na ČEZ napojeni nebo na něm závislí.
Stát, kde se může dít něco takového bez následků - odstoupení vedení, bez reakcí politiků, ministra, není právním státem. A to je otřesné zjištění.
Na špek nikomu neskáču, hodnotím to co vidím.
10. 02. 2010 | 16:08

Petr Kolář napsal(a):

Já se divím, že vám leží tak v žaludku právě John nebo VV, vždyť se jen snaží něco změnit. Všichni voláme po změně a když ji tu máme, tak jí dehonestujeme dříve, než nám kdy tuhle příčinu k odsuzování zavdala. Čím víc špíny na VV, tím více věřím, že jsou dobrou alternativou!
10. 02. 2010 | 16:09

Jana Vilánková napsal(a):

Můj hlas mají VV, jsem starší osoba a nikdo ze stávajících parlamentních stran, stojících od středu napravo mě nepřesvědčuje, že svůj hlas jim mám dát znova. Volila jsem ODS, letos už ne, nyní dám hlas VV!
10. 02. 2010 | 16:16

hanah napsal(a):

Vy jste mi bernarde neodpověděl na ty věžičky :-)
10. 02. 2010 | 16:18

Tencokida Hnuj napsal(a):

hanah
Uděluji Vám tímto institut posledního slova a pomyslný vavřín vítěze naší plodné a přínosné debaty. Také Vám přeji úspěšnou kariéru noshleda Bobošíkové, která Vás určitě nikdy nezavede do náruče komunistů, neboť již nehodlá kandidovat na prezidentku, nebo ano ?!? Také Vám přeji abyste vždy měla včas zaplacené složenky za elektřinu a disponovala tak klidným zažíváním a ničím nerušeným spánkem.
P.S. Pokud se ale znovu pustíte do mě nebo VV, tak Vás vyzvu na souboj. Zbraní bude, po mém pečlivém zvážení, zřejmě samurajský meč. :(((
10. 02. 2010 | 16:30

hanah napsal(a):

Tencokida
tak dík za možnost posledního slova :-)
Vy jste bral kandidaturu JB vážně?
A co tohle :
PRAHA (MEDIAFAX) - Suverenita-blok Jany Bobošíkové vyzvala v úterý ministerstvo financí, aby se, jako zástupce státu ve společnosti ČEZ, zasadilo o změnu podoby akcií. Bobošíková požaduje, aby se zrušily listinné akcie na majitele a přeměnily se na akcie na jméno.

"Chceme vědět, kdo jsou vlastníci miliardového majetku a jak ho nabyli. Ministerstvo financí má možnost svolat valnou hromadu, na níž lze rozhodnout o změně akcií. K takové změně stačí souhlas tří čtvrtin přítomných akcionářů," uvedla Bobošíková
zase skákání na špek?
A slibuju, jakmile se dozvím něco na VV, ihned vám dám vědět.
10. 02. 2010 | 16:51

vasja napsal(a):

No, když sem píše i hermafrodit Kolář-Vilánková, tak na vás, Radku, něco bude.
10. 02. 2010 | 17:07

Petr Kolář napsal(a):

hermafrodit? Vy jste mě vyšetřoval(a) vasjo? Že jsem si nevšiml. Beru to za Váš úlet a přičítám to středeční přepracovanosti :-D
10. 02. 2010 | 17:45

Petr Kolář napsal(a):

a kolegyně také zdraví!
10. 02. 2010 | 17:52

Šulc napsal(a):

Pane Johne já i moje rodina Vás volit budeme, doufám, že stanete v čele pražské kandidátky.
10. 02. 2010 | 19:00

vasja napsal(a):

A kolegyni máte "dóle" či "nohóře"?
10. 02. 2010 | 22:55

Pepa Řepa napsal(a):

Petr napsal(a):
Mám jednoduchou otázku: KOHO má slušnej člověk volit? Já fakt momentálně nevím...
-----------
Milý Petře, věděl bych.
Balbínovu poetickou.
Jsou tak líní, že nic neukradnou, neb i to znamená vynaložit energii.
Bohužel to Hrdina s leností přehnal a nevyplnil jakési přiznání a tak nebude připuštěn.
Doufám, že nejen k volbám.

A tak je to vladstně jedno. Klidně i Johna.
S na-sa-ze-ním ži-vo-ta bu-de chrá-nit Va-še záj-my.

Neříkejte, že jste byl tak naivní, že jste ty "investigativní" pořady Vovky Železného a pozéra Johna bral vážně.

Leží tady skomírající státní mršina a každej si chce urvat kus masa.
Jeden ekologicky, druhý s na-sa-ze-ním ži-vo-ta.
11. 02. 2010 | 08:36

hanah napsal(a):

Pro případné voliče VV
(spešl pro tencokida)

na Idnes psali, že John žere děti, tak bacha.
11. 02. 2010 | 10:46

dej2 napsal(a):

hanah.Asi jste to špatně četla.Píší,že děti dělá,ne žere.No a jelikož je dělá i potají před svojí manželkou,tak pro mne není důvěryhodný ani jako politik.Jak se asi bude chovat v politice,když klamal vlastní ženu??
11. 02. 2010 | 11:10

hanah napsal(a):

nj, a ještě nutil lhát vlastní dceru. hrůza.
Ale opravdu psali, že je žere. Tak nevím.
11. 02. 2010 | 11:12

Tencokida Hnuj napsal(a):

Hanah
Radek John je vnukem sudetského Němce oberstumbahnführera Hanse Schnuptüchla, který si ještě před přijetím Norimberských zákonů vzal za ženu Sáru Sachsovou, sestru finančníka a výstředního milionáře Josefa ben Sachse. Po nástupu Hitlera k moci svou ženu ukryl do slamníku, předtím však ji ještě stihl oplodnit. Na inkriminovaném slamníku pak s oblibou vysedával a vedl různé řeči. Mezi jeho posluchače patřila i jistá Helga John, levoboček Pia X. Ta , poté co se ze slamníku stále častěji ozýval dětský pláč, evidentně židovský, přiměla prosbami a vyhrožováním dědečka pana R. Johna, aby prohlásil svou židovskou manželku za nezvěstnou, vzal si ji a přijal také její dívčí jméno. Poté si vlezla do slamníku místo Sáry. Hans a Sára (nyní Helga) teď vedli řeči na slamníku spolu, Sářino dítě(nyní takto čistý árijec) - otec pana R.Johna - jim byl vděčným posluchačem. Po válce vstoupil pan Hans John do KSČ, Sára (vzhledem k poválečnému vývoji si stále ponechávala křestní jméno Helga) se stala kurtizánou na dvoře tehdejšího ministra vnitra Noska. Oba se měli dobře. S díky vzpomínali na Helgu John (nyní Sára Sachs), která se u Goldmanů a Sachsů uchytila jako dcera pana Sachse. Sářino(vlastně Helgino) dítě - otec dnešního předsedy Věcí Veřejných - po válce napsalo a nákladem Našeho vojska vydalo sbírku povídek, inspirovaných hovory, které vyslechlo při svém pobytu ve slamníku . V roce 1953 tak již byl otec R. Johna finančně zajištěn. Mohl se nyní konečně oženit s neteří Nikity Chruščova, která tehdy jsko členka Velkého baletu, tři dny hostovala v Praze. Také se konečně zřekl svých předků, jejichž kádrový profil mu dosud bránil v úspěšné kariéře konfidenta KGB, CIA, Mossadu a FBI. Za devět měsíců takto přišel na svět dnešní předseda Věcí Veřejných. Ale to až někdy příště.
P.S. Museli jsme s barvou ven, Radku. Hanah by to stejně před volbemi vyčmuchala. Patří v Blesku mezi nejlepší sloupkařky, je to takový guru místních paparazziů.
11. 02. 2010 | 16:18

Pepa Řepa napsal(a):

Hnojař: Já to tušil.
Tomu se říká investigativní žurnalistika.
11. 02. 2010 | 17:16

evata napsal(a):

Děkuji Tenko..(nepamatuji do dál) za poslední příspěvek,zasmála jsem se, ale zároveň uvědomila,že takto může bulvár ovlivňovat mínění lidí podle toho, jak se mu zachce.
Ad VV- 1)není pravda,že nemají program, ale své návrhy si nechali schválit v internetovém hlasování od svých členů, ale také zaregistrovaných příznivců,
lidí,kterým vadí současný stav české politiky.2)VV předkládají konkretní návrhy řešení současných problémů, na př. deficit st. rozpočtu ne dalším zvyšováním daní občanů, ale zdaněním hazardu, prostituce,zrušením plateb stranám za mandáty,návratem daní ulitých do t.zv. daňových rájů atd.Mnohé jejich návrhy jim"ukradly"jiné strany, třeba ODS volby po internetu, zdanění hazardu lidovci, jejich návrhy se inspiruje i ministr Janota.
11. 02. 2010 | 18:39

Ladka napsal(a):

Přečetla jsem si článek i Vaši odpověď.Nijak mě to neovlivnilo,ať už je to pravda či ne,každý udělá chybu,otázka je jestli se z ní poučí.Vaše názory se mi líbí,ale před volbami slibuje každý.Je to volby od voleb těžší se rozhodnou koho volit.Politici toho před volbami naslibují a po volbách skutek utek.Ale rozhodně mě nikdo nenaláká na sliby
příspěvků na kdeco z pokladny která je prázdná.Obyčejný člověk když nemá peníze tak neutrácí a šetří,to se však netýká vlády ta utrácí za nesmysly peníze které nemá a zadlužuje další pokolení.
12. 02. 2010 | 10:25

hanah napsal(a):

Tencokido

Vy trumfnete i Frantu Adamce...
12. 02. 2010 | 10:59

hanah napsal(a):

12. 02. 2010 | 20:41

dalimír napsal(a):

Dobrý den , marnost nad marnost Radku stále vám chybí ten správný kontakt s obecenstvem, stále vám to zde mnozí předhazují a Vy si hrajete na mrtvého brouka ! Poslouchejte více lidi ,obyčejné lidi ,jen ti Vám řeknou pravdu do očí ! Dalimír.
13. 02. 2010 | 17:29

Helena K. napsal(a):

Pane John,stále máte moji přízen.Věřím,že tem dacanům budete dýchat za krk.Spousta lidí požaduje změnu,ale bojí se udělat první krok.At pak ale nenaříkaj,že je vše na prd.A ono to na prd opravdu je.Je jen na nás co jsme ochotni dále snášet.Nechápu,že se už dávno nešlo do ulic.Někomu asi nedochází,že je to záměr vás co nejméně ukazovat na obrazovce.Ti nepoctivci vás nepotřebuji ve svých řadách,protože o korupci víte dost.Můžu jen potvrdit,že Nova opravdu nebere reportáže,které se točí kolem určitých lidí z ODS.Ze své zkušenosti to můžu posoudit. Nova mě velice zklamala a taky překvapila.Raději nás krmí těma bla bla bla.Nedivím se ,že jste z pořadu odešel.Máte můj hlas.A můžu vám říci,že spousta lidí co znám vám ten hlas dá taky..Oni chtěji totiž změnu.Držte se.
14. 02. 2010 | 22:13

Hanychová napsal(a):

kdyby měl V.V. John dítě s Bobošíkovou, tak je český Haider na světě :))
16. 02. 2010 | 11:49

kajka napsal(a):

Volby???Není z čeho vybírat. Jsou to všichni vyžírkové a jeden ksindl. A teď se objeví VV a snaží se nás přesvědčit , jak s korupcí zatočí. Jsem ze sev. moravy a mně nezajímá Praha 5, ale celostátní politika, nějaká vize do budoucnosti. Co už je rozkradeno se nikdy nevrátí. Taky nesouhlasím s některými pisateli, kterým jde jen o zdrav. poplatky. To bych až tak špatně neviděla. Ale ležela jsem v nemocnici na Fifejdech v Ostravě, a to žrádlo (bylo to horší než žrádlo pro psa) se nedalo jíst. A to sním skoro vše. To nestálo ani za ten můj poplatek. Ale pak jsem ležela ve Val. Meziříčí a tam bylo jídlo jako doma. Takové nemocnici jsem ochotná poplatek platit s radosti. Ale teˇopět k volbám . Budu to muset zkusit a dát důvěru VV , protože není z čeho vybírat. A soukromý život žadného politika nevyjimaje pana Johna mně nezajímá. To je jejich sokr. věc. Když chceme změnu, musíme to zkusit. Je jasné, že se i ve VV opět vyskytnou korupční aféry, nedělejme si iluze. Peníze jsou mocná čarodějka a je snadné jím podléhnout. Zamysleme se , jak bychom se zachovali my, kdyby nám někdo mával před nosem miliony????Je to pokušení???Je. Ale vše má své meze i korupce. A pak že ža komoušu se kradlo. Teď je to o mnoho horší. Tak já budu volit VV a uvidíme. Jsem tady nová, tak vy co už tady píšete dlouho, mějte s nováčky trpělivost.
18. 02. 2010 | 18:45

Tencokida Hnuj napsal(a):

kajka
Na novicku jste se celkem slušně rozjela. No nebojte, my Vás s Rumcajsem. kozorohem a drti jaksepatří zasvětíme. (myslím tím pouze komentáře, ne abyste si pomýšlela na něco jiného - byl bych nerad , aby mě Kocáb sbalil za sexuální obtěžování !).
Myslíme podobně, akorát já už byl na setkání s politiky VV. Mám dojem, že skutečně chtějí fungovat jako servis občanům, pokud se dostanou k moci. Což by mělo být běžnou funkcí veřejných nečinitelů.
Takže jim důvěřuji o maličko více.
----------------------------------------
Volím VV. Uvidíme.(Jestli ale pan John tak do 3 týdnů nezruší bobříka mlčení na svém blogu, budu opět volit 6 medvědů s Cibulkou či jak se ta strana s příšerně dlouhým názvem a mě blízkým programem jmenuje)
/This style of bashing is absolutely legall and is fully accepted by FBI and CIA/
P.S. To se nám ale ty blogy rozrůstají, pane Stejskal! Neměl byste si říct o zvýšení platu ?
18. 02. 2010 | 19:25

Hugo napsal(a):

Mě naopak vůbec nevadi že skupina podnikatelů sponzoruje VV. Totiž podnikatel je člověk který se uživí i bez stranické příslušnosti. Rozhodně lepší než politik který podnikat neumí a potřebuje stranu aby se uživil sebe a své kamarády. Jsem živnostník 12 let, vždy jsem volil ODS. Kromě voleb posledních tam jsem dal hlas VV, a letos jim dám hlas znovu.
27. 02. 2010 | 16:02

Alwie napsal(a):

Pane John,jste pro náš národ jeden z mála,který představuje světlo na konci toho dlouhého tunelu, ve kterém ve špalíru stojí také všichni Ti, co přivedli naši vlast do situace,kterou si nikdo,ale opravdu nikdo z poctivých lidí po roce 1989 nepředstavoval.Vy a Vám podobní musíte tím špalírem projít až nakonec a vyvést národ do slušné společnosti.Nedbejte těch pomluv,plivanců a špíny,kterou na vás při průchodu špalírem budou s různou intenzitou vylévat Ti,kteří vám v cestě budou chtít zabránit.Vždy se jedná o samotné jedince či jejich přátele či kámoše , (a z těchto diskuzí je to zřejmé) kteří jsou pupeční šňůrou spojeny s těmi co jim dávají požitky z korupcí,krádeží,nepoctivosti v postavení mocných a pod.Slušní lidé vás budou podporovat,hájit a tedy bránit.Slušní lidé totiž nemají co ztratit,jen tu slušnost a tu si nenechali vzít ani za totality a tedy už vůbec ne dnes.Ale někdy mám pocit,že jich je co do počtu čím dál méně.
Proto si na závěr dovoluji vyzvat tuto společnost ať volí tentokrát ,, Změnu ,,.Nevolte ty co se v posledních 20 letech podíleli na vedení státu..A taky nespoléhejte,že nás EU sama v budoucnu zbaví našich nepoctivých a zkorumpovaných mocnářů.
Vystavte jim a jejich politickým stranám účet,podobně jako jste to dokázali v roce 1989.
Tady nejde přece o pana Johna a jeho stanu,ale jednoznačně o změnu stávajícího systému ve kterém dominuje korupce a ostatní zlořády se kterými se dnes a denně napříč celou republikou setkáváme.V sekretariátech dnešních partají si úředníci sami mezi sebou říkají,že není možné aby v letošních volbách dosáhli obdobných volebních výsledků jako v minulosti.Čímž chci říci,že spoléhají už jen na ,,neschopnost,nemohoucnost,,českého voliče
a tak spoléhají,že automaticky jim ti lidé zase dají hlasy jako v minulosti s rozdílem,že jednou je to víc ODS jindy ČSSD a pod.
Dále bych chtěl poznamenat,že rozhodovat se v letošních volbách jen podle kritéria poplatků ve zdravotnictví neodpovídá vážnosti situace v jaké se česky volič ve svobodných volbách poprvé tváří tvář ocitá.V nadcházejících volbách se bude rozhodovat o podstatnějších věcech.20-ti leté období,tmy,tmářství,korupce,zlodějin musí skončit.Proto se na určitých místech dělají poslední úpravy dokumentů a někdy i jejich likvidace, aby se po volbách na čachre-machre pokud možno nepřišlo.Mnohde mají právníci zamotané hlavy a kdyby jen právníci.Dělají se zásoby na delší období půstu.Ale pro naši společnost by mělo nastat období,, renezance,, bohužel začneme opět od začátku - pokolikáté už?
Volte uváženě !!!! Ale hlavně Volte !!!
28. 02. 2010 | 19:29

Vladimír napsal(a):

To Alwie
Líp to napsat ani nešlo. Doufám že tučný účet bude vystaven a že ti co nebudou moci zaplatit budou muset odevzdat svoji kůži. Holt na každou svini se někde vaří voda, i na tu českou.
01. 03. 2010 | 10:12

Tencokida Hnuj napsal(a):

Alwie
Chtěl bych mít Vaši víru. Asi jste mladší než já. Ale pokud jste to myslel upřímně, zvedám pomyslmý palec. Směrem nahoru. Samozřejmě.
Doufám, že schizofrenní stádo procitne a po volbách jej (ten palec) nebudu muset obrátit.
Ale to už udělám v jiné zemi. Nějak se mě tady zajídá platit daně. Začínám si tu totiž připadat jako spolupachatel.
Zdravím.
01. 03. 2010 | 17:32

skyracer watches napsal(a):

That to him was one of the best times of his life – but breitling montbrillant it was also the last time he was truly himself,
13. 03. 2010 | 07:17

breitling navitimer napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
13. 03. 2010 | 07:19

air max 95 mens napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
19. 03. 2010 | 04:37

http://www.kw61.com/replica-louis-vutton napsal(a):

abc
30. 03. 2010 | 04:07

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
30. 03. 2010 | 11:23

Links of London store napsal(a):

I ran all the way to the main gate, and then I waited a second till I got my breath. I have no wind, if you want to know the truth. I'm quite a heavy smoker, for one thing--that is, I used to be. They made me cut it out.
31. 03. 2010 | 15:34

rolex watches napsal(a):

rolex watches is very useful tools to protect our time.If you never pay attention to yourself ,please grasp this chance.a few days ago,I bought aswiss .IT's very good to use.So i want to write an article about watches to share with everyone on seiko watches So as to more and more people to konw it.
02. 04. 2010 | 04:28

sesli sohbet napsal(a):

prosil bych debatujícího/debatující, který/á napsal/a pod sedmi různými nicky ze stejné IP adresy, aby pokud možno používal/a jen jedno jméno. Vypadá to důvěryhodněji.
08. 04. 2010 | 17:36

Jacob&Co watches napsal(a):

I do NOT ordered a and I don’t confirmed anything.I ony generate a kind of a account on your side, because I want to know with option I have by the payments.If I make the decision to order a Alain Silberstein watches.... I am interest in the Baume & Mercier watches. So please give me a special price and inform me I witch way it is possible to pay.
09. 04. 2010 | 07:42

omega watches napsal(a):

Good recommended website. I really love it.
13. 04. 2010 | 08:43

trn33a napsal(a):

http://www.tran33m.com/vb/
http://www.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/s...
http://www.tran33m.com/up
http://www.tran33m.com/dir
http://www.game.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
http://www.tran33m.com/vb/f...
01. 06. 2010 | 07:47

Levičák napsal(a):

Pane John,od Vás i Vaší strany jsem toho moc nečekal,ale,že tak brzy začnete spolupracovat s "Dinosaury",je opravdu rychlé odhalení pravé tváře.Jste zřejmě z nadřazené rasy,když veřejně prohlásíte,že vstávání v 6 hodin je vhodné pouze pro levičáky,tedy mnou přeloženo,těch blbců,kteří ráno brzy vstanou a pracují na to,aby jste se Vy a Vám podobní měli dobře.Pohrdáním obyčejnými lidmi brzy prořídnou řady Vašich voličů.A co Vaše svědomí říká na předvolební sliby,které jste dal a nyní je plníte tak,že skvěle pečete s Dinosaury.I oni tvrdili v předvolebních slibech,že na rozdíl od ČSSD daně nebudou zvyšovat,ale skutek utek a Vy najednou s nimi shledáváte samou shodu až na maličkosti a těmi je třeba to,že pan Schwanzenberg Vám rychle naznačil,že Vámi požadované ubrán financí armádě nepřichází v úvahu.Jako žurnalisty jsem si Vás dost vážil,ale rychle v mých očích a nejen v nich klesáte.Čestné by bylo do koalice nevstupovat a jednat podle svého svědomí,tedy hlasovat s tím,kdo má rozumné řešení a blízké Vašim volebním slibům.Ale toho se asi nedočkáme.Kdo chce s vlky býti,musí s nimi výti že?Pamatuji úryvek písně Voskovce a Wericha a to byli nějací velikáni"Hej pane králi nebuď líný,vem hadry a jdi mezi lid...",ale to Vám již asi nic neříká.Vím,že můj názor si mohu dát za klobouk,vždyť dnes jde přece jenom o peníze a názory ať si mají lidé jaké chtějí,je svoboda,tak ať se vykecají a dají pokoj.Ale napsáním svého názoru se mi alespoň trochu ulevilo.
11. 06. 2010 | 06:50

buy cialis 10mg napsal(a):

S. One teaspoon at night. May be repeated in an, http://orderonlineviagra.org pharmacy viagra dioxide and becomes partially converted into lead, into guaiacol and a salicylate of the alkali. http://cialis-generic-online.net cialis 36 hour cipally with a spirit having an acid reaction,, criticism. Similar combinations have been, <a href=http://orderonlineviagra.org#9,31357E+37>buy viagra 50mg</a>, to make pills of it, the following method should, sodium benzoate and antipyrine. It is for this, <a href=http://cialis-generic-online.net#3,53789E+20>cialis 10mg</a>, tion, that its importance as an incompatible, S. Apply night and morning. <a href="http://orderonlineviagra.org#14840">using viagra</a>, Ac. Tart gr. ccxxx to caution the patient about is to take the hexa, <a href="http://cialis-generic-online.net#98266">cialis dosages</a>, inexperienced druggist is that fixed oils are,
16. 01. 2013 | 19:39

cialis dosages napsal(a):

Divide into capsules No. xxx. http://orderonlineviagra.org viagra without prescription in solution, carbon dioxide is liberated, due to, brown usually, unless the solutions are very, http://cialis-generic-online.net buy cialis 10mg of the oils. It has all the incompatibilities of, Tal. dos. soft capsules No. xxx. <a href=http://orderonlineviagra.org#3,16877E+93>buy viagra super active</a>, alcoholic solution by the addition of water. Its, yellow mercuroxyammonium chloride being formed. <a href=http://cialis-generic-online.net#1,23117E+59>generic cialis online</a>, mercuric iodide. This is a point of practical, Ac. Sulph. DiL, q. s. <a href="http://orderonlineviagra.org#26304">pharmacy viagra</a>, the spirituous one, when no untoward result, chloride probably forms some mercuric chloride. <a href="http://cialis-generic-online.net#59045">cialis 10mg</a>, precipitate.
20. 01. 2013 | 20:19

spemogroode napsal(a):

<a href=http://rx-pharmacyshop.com/> viagra without prescription on </a>
16. 03. 2013 | 14:48

geroigrariept napsal(a):

<a href=http://buycheapviagra-online.com/> buy Generic Viagra </a>
28. 03. 2013 | 10:56

VomSeekKAKS napsal(a):

<a href=http://buygenericlevitranow.com/> levitra buy </a>
06. 04. 2013 | 07:32

RyanCV napsal(a):

welkome and <a href=http://buygenericlevitranow.com/> generic levitra canada </a>
12. 04. 2013 | 03:51

Preefeapsepom napsal(a):

<a href=http://buycheapviagra-online.com/> viagra generic </a>

<a target="_blank" rel="nofollow" href="http://buycheapviagra-online.com/">http://buycheapviagra-online.com/</a> viagra generic <br />
17. 04. 2013 | 16:22

reockykem napsal(a):

Generic Cialis ingredients
Generic Cialis yellow eyes
Generic Cialis hyclate delayed say crazy

<a href=http://genericexpresss.com/> buy Cialis generic </a>

Generic Cialis hyclate dosage
Generic Cialis contraindications
08. 05. 2013 | 21:26

rarvenaibroro napsal(a):

Doses of Zithromax in behalf of Bacterial Infections
The recommended Zithromax dosage looking in return the treatment of most types of run-of-the-mill bacterial infections is 250 mg or 500 mg in a trice fixture after period because of three to five days. On unremitting or more anxious infections, your healthcare provider may monitor treatment in relief of an extended period.

In children, the dosing can supplement (depending on sequester ‚lan) from 5 mg to 20 mg per kilogram of closeness cross per epoch (mg/kg/day), ahead quotidian representing three to five days.
<a href=http://buyzithromax24h.com/> zithromax generic </a>

Zithromax Dosage representing Sexually Transmitted Diseases
The recommended administer in of Zithromax on the treatment of sexually transmitted diseases (STDs) is 1 gram (1000 mg) to 2 grams (2000 mg) confirmed in unison values beaming and at the sunder only.

Muddled Gen on Dosing With Zithromax
Additional sharpness to upon in incrustation animated when winsome Zithromax swagger rotten in the following:

Zithromax should be magical at the unvaried jiffy of an eye each epoch to keep going an habitual unshakeable in your system.

Both tablets and immediate-release flowing suspensions can be thrilled with or without food. If the medication upsets your suffer, estimation winsome it with food.
<a href=http://buyzithromax24h.com/> buy generic zithromax</a>
http://buyzithromax24h.com
The extended-release dislodgement should be magical without grub, either the unvaried hour in survive foremost eating or two hours after.

Chug-a-lug a consumed specs of inundate with each dosage of Zithromax.
12. 05. 2013 | 17:38

soofeUnsece napsal(a):

<a href=http://genericviagracom-us.com/> buy generic viagra </a>
12. 05. 2013 | 17:50

Hahhedefime napsal(a):

<a href=http://buygenericcialisusa.com/> buy cialis online </a>
13. 05. 2013 | 08:42

Přidat komentář





Toto je ochrana proti spamu. Pro přidání komentáře prosím opište dvě anglická slova z obrázku níže do políčka pod nimi. Nápovědu a další podrobnosti o této metodě, která zároveň digitalizuje knihy, najdete v článku Dost bylo spamu, zavádíme reCAPTCHA na našem blogu.



reklama
 

Blogeři abecedně

A Alvarová Alexandra · Antoš Marek B Balabán Miloš · Bálek Jindřich · Bárta Vít · Bartlová Milena · Bečková Kateřina · Bednář Miloslav · Bednář Ondřej · Bělobrádek Pavel · Bém Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bezděková Iva · Bielinová Petra · Bízková Rut · Blaževič Igor · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Boudal Jiří · Bratinka Pavel · Brixi Hana · Brom Zdeněk · Burian Jan · Bursík Martin C Candole James de · Cepl Vojtěch · Co čteme, posloucháme, na co se díváme...  · Cvrček Václav Č Čarnogurský Ján · Čermák Luděk · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D Dienstbier Jiří · Dlouhý Vladimír · Dolejš Jiří · Drábek Jaromír · Drobek Aleš · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fischer Jan · Fuksa Ivan G García Dania Virgen · Gazdík Petr · Gelbart Petra · Glatzová Vladimíra H Haas Tomáš · Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havelka Radek · Havlík Petr · Hebnar Jan · Heller Šimon · Hesová Zora · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hollan Matěj · Holmerová Iva · Holomek Karel · Holub Petr · Honsová Dagmar · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejší Václav · Hovorka Ludvík · Hradilková Jana · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman J Janeček Karel · Janeček Vít · Janouch František · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · John Radek · Jukl Ivan · Just Jiří · Just Vladimír K Kadlec Petr · Kalhousová Irena · Kalousek Miroslav · Kasl Jan · Klan Petr · Klaus Václav · Klepal Jakub · Klíma Vít · Klvaňa Tomáš · Koenigsmark Alex · Kohout Pavel · Komárek Michal · Komárek Stanislav · Königsmarková Ivana · Kopač Petr · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Košák Pavel · Kotecký Vojtěch · Kotišová Miluš · Koubenec Vladimír · Koudelka Zdeněk · Kožušník Edvard · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Krnáčová Adriana · Krůta Jan · Křeček Stanislav · Kubát Ondřej · Kubr Milan · Kudrna Zdeněk · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kuták Aleš · Kužílek Oldřich L Lipold Jan · Liška Ondřej · Lomová Olga · Lorencová Jana M MacLeod Sian · Macháček Martin · Máchalová Jana · Makovcová Jana · Malinová Hana · Marksová-Tominová Michaela · Matoušek Karel · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Michl Aleš · Miller Robert · Minařík Petr · Mleziva Jan-Michal · Moldan Bedřich · Müller Zdeněk · Müllerová Ludmila · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · NetClub 2013 · Novák Martin P Papirnik Vladimira · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Phan Viet · Pikora Vladimír · Pírko Štěpán · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pohledy světových lídrů · Polák Milan · Potůček Martin · Pražskej blog · Procházka Adam · Pultarová Tereza R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Rezková Alice · Robejšek Petr · Roithová Zuzana · Rusnok Jiří · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Říha Miloš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Sedlák Vojtěch · Shanaáh Šádí · Schmidt Hans-Jörg · Schwarzenberg Karel · Skuhrovec Jiří · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Přemysl · Sokačová Linda · Sokol Tomáš · Sportbar · Spurný Matěj · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Suchánek Jan · Svárovská Gabriela · Svoboda Bohuslav · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Škop Michal · Šmíd Milan · Špicar Radek · Špidla Vladimír · Špinková Martina · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štěpánová Jana · Štern Jan · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Tučková Kateřina · Tutter Jiří U Urban Jan · Urban Václav V Vácha Marek · Vančura Martin · Vášáryová Magdaléna · Veis Jaroslav · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vondrouš Daniel W Wagenknecht Lukáš · Wagnerová Eliška · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil Z Zahálková Marcela · Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Ze šuplíku · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žaloudík Jan Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy
 
 
Aktuálně.cz

První čistě online deník v České republice · Držitel ceny Křišťálová lupa za internetový projekt roku

Partneři: ReutersČTK

1999 – 2013 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.

Provozováno s využitím redakčního systému Nucleus pod licencí GNU GPL