Bát se, do ruského lesa nechodit a raději ani nevolat …

19. 08. 2012 | 11:45
Přečteno 4203 krát
Aby bylo jasno: opravdu nejsem nadšená z toho, když někdo v kuklách vlítne do kostela a začne tam před zraky věřících poskakovat a vyřvávat. Stát se to v České republice, řekla bych, že dotyčným v mládí rodiče opomněli dát pár facek. Jenže dívčí skupina Pussy Riot si své představení odbyla v Rusku a po odsouzení matek od dětí na dva roky do vězení není možné se neptat proč a za jakých okolností. Je totiž jasné, že facky rozdává režim Vladimíra Putina, a že mu nejde o výchovu, ale o zastrašování opozice.

Kostely vždy byly místem společné modlitby, ale také místem, kde pronásledovaní nacházeli útočiště. U nás se v chrámu páně v Boleslavi snažil marně zachránit Svatý Václav, v Anglii se královna Alžběta z Woodville ukrývala po smrti manžela krále Eduarda IV. před trůnuchtivým švagrem ve Westminsterském opatství. V Rusku se v jednadvacátém století rozhodly mladé matky volat v pravoslavném kostele Krista Spasitele po svobodě. Udělaly to po svém a proti dobrým zvyklostem. Ale neporušily tím žádný zákon (což právě v zemi, kde byla církev v posledním století vytlačována na okraj společnosti, není ani divu). Odsoudit v takové situaci obviněné k nepodmíněnému trestu je soudní zvůle.
Nevím nic o soudkyni Marině Syrovové, nevím nic o jejím náboženském cítění a o hloubce její víry. Nevím proto, nakolik se jí mohly dotknout věty typu „Bohorodičko, vyžeň Putina“, nebo „Hlava KGB – hlavní svatý – vede demonstranty do vězení.“ Přesto si jako křesťanský demokrat dovolím zpochybnit její výnos, že mladé ženy motivovala pro jejich vystoupení „náboženská nenávist“ a že se „dopustily svatokrádeže a znesvěcení“, nebo dokonce, že „urazily Boha“. Myslí-li to vážně, musí soudit a odsoudit patrně desetitisíce nenávistí skutečně hnaných komunistů, kteří kostely dokonce bouraly se zemí. Nebo jde o něco jiného?
Samozřejmě. Jde o zastrašování politické opozice, která je podmínkou demokratického režimu. Ten kremelský eliminuje kritiky z řad politiků i veřejnosti. Občanům vzkazuje: dejte si pozor, do našeho lesa nechoďte a raději ani nevolejte. Členky Pussy Riot se nebály a volaly. Kdyby je za jejich vystoupení žalovali dotčení farníci a soud by mladým ženám nařídil odčinit narušení modliteb a pořádku na veřejných pracích, nebylo by co namítat. Jenže hlavním žalobcem a soudcem je stát a trest se dotkne především dětí odsouzených. A to odsouzených, na něž je díky jejich provokativnímu číslu upřen pohled celého světa. Mrazí mě proto při pomyšlení na politické procesy, o nichž zahraniční veřejnost ani neví - kolik jich je a jaké tam asi padají tresty?
Ve středověké Anglii mohl zločinec získat chrámový azyl až na měsíc, pak musel co nejrychleji opustit zemi a bez svolení krále se nevracet. Současné Rusko tak daleko ještě není.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Skogen napsal(a):

No jo, stačilo říct: „Tak a alou domů za děckama a ne abyste příště zase vyváděly!“. No a bylo by to.
19. 08. 2012 | 11:51

český maloměšťák napsal(a):

Ano, i takové souvislosti je dobré připomínat...že se kágebácké kádry, ty, které právě že mají na svědomí faktické pronásledování církví...zmocnily ekonomiky a tak i její nadstavby.
A že i z kazatelen našich kostelů v minulosti/ale nejen našich...viz Luther/ často zaznívaly zcela oprávněné výtky vůči nemorální či neautentické moci - a to někdy i vůči světské moci.

Jinou věcí je obřadní hodnota místa.
Ale i tak věc měla vyřešit sankce přibližně stejné výše, jako je uvalována na pořadatele techno open air party - kdy lidé/velmi často daňoví poplatníci, kteří právě že své daně vytvářejí díky práci, kdy do práce chtějí přijít osvěženi spánkem/ kvůli hluku nemohou spát.

V pojetí Kradistánu paranoidního by tedy neměl být takto trest žádný.
Nicméně i pod tímto blogem se vyrojí stádo hýkajících mnichů, kterří mají trámy nejen ve svách očích či uších...ale snad i jinde.
19. 08. 2012 | 12:01

úvaha napsal(a):

Nebyla to jejich 1. provokace. Stále zkoučely víc a víc až se dočkaly. Jejich název je také kulturní a státotvorný asi jako Magor a Havel.
19. 08. 2012 | 12:02

ten, kdo se s blbem hádat nebude napsal(a):

„Pussy Riot je ruská feministická punková skupina pořádájící neohlášená provokativní vystoupení. Vystoupení skupiny jsou většinou nelegální na různých často neobvyklých místech: stanicích metra, střechách trolejbusů, na Rudém náměstí nebo v luxusních buticích navštěvovaných především ruskou vyšší třídou. Ruskou společnost skupina provokuje také používáním vulgárního jazyka. „

„Happening v Katedrále Krista Spasitele
Dne 21. února 2012 pět členek skupiny vešlo do moskevské Katedrály Krista Spasitele a před ikonostasem začaly křičet text písně „Bohorodičko, vyžeň Putina“ kritizující Vladimíra Putina, ruského patriarchu Kirilla a další duchovní. Po několika frázích písně byly vyvlečeny z chrámu. Text písně, který skupina nazývá „punkovou modlitbou“, kritizoval propojení ruského pravoslavného kléru s tajnými službami a Putinem.“

Jak by to asi dopadlo v USA?

Pro ty méně jazykově znalé ještě „Pussy“ je lidové označení pro vagínu, takové naše kundička či píča.
19. 08. 2012 | 12:03

gradaci a pointu napsal(a):

No tak ale teď už opravdu ta Iveta Bartošová.
"Kvůli Pussy Riot mě nikdo nechce a ztloustla jsem o 30 kilo".
19. 08. 2012 | 12:05

Twist napsal(a):

V podmínkách demokratického státu je to trest nepředstavitelný, ale v Rusku dost obvyklý. Co na to svatý otec Kirill? Myslím si, že se to nelíbilo především kléru.
19. 08. 2012 | 12:06

Otázkář napsal(a):

Kolik těch polívčiček budeme ještě přihřívat? :) Jinak je fascinující jakou znalostí ruského práva autorka oplývá: "Ale neporušily tím žádný zákon"
19. 08. 2012 | 12:11

Otázkář napsal(a):

Taky se přiznám, že to hraní na strunu mladých matek se mi moc nelíbí. Už jen proto co tyhle matky dělali v těhotenství.
http://afinabul.blog.cz/1207/clenka-pussy-riot-performuje-v-muzeu

Odkaz na strkání mraženého kuřete do vagíny ani dávat nebudu. Každý ať si vyhledá sám pokud to hoví jeho vkusu.
19. 08. 2012 | 12:14

ošetřovatel duševně chudých napsal(a):

Zatím zde hýká pouze jeden Asinus !
19. 08. 2012 | 12:15

tata napsal(a):

ZUZANA ROITHOVÁ

VYte kdyby to byl ojedinělí připad teto skupiny ,celkem by nebylo co až tak nesouhlasit.
Ovšem při znamosti třeba,soulože v muzeu,mastribací kuřatama na veřejnosti,nevím jestli pomohou facky,a je třeba se zamyslet,kam až je možno tolerovat takové chovaní. Myslite že zde sou jen ty facky namístě nebo jen stale ty ty ty.

NENÍ ted zase čin těchto děvčat ktery by normalně a v normalní společnosti považovan za ulet,ted je považovan za spíše hrdinství a boj proti diktatuře,není to zrovnatak učelové nebot ulet je změněn v moralní protest proti diktatuře.

TROCHU MI TO ZAVANÍ...........když kdejaky flakač a zloděj vydaval své kradeže za boj proti komunistické totalitě?

OD prezidentské KANDIDATKY BYCH očekaval větší zdrženlivost,v prohlašení směrem k určitemu partnerovi............a at chceme nebo ne,je to vyznamny partner
SAMOZŘEJMĚ že třeba přehližet hrubé porušovaní lidskych prav by bylo farizejství,ALE TENTO PŘIKLAD je něco jineho ,v hodně zemích by v obdobnych připadech dopadli obdobně,a někde by jim za znesvěcení hrozila i smrt.
NEPOVAŽUJI tento přiklad se tak jednoznačně postavit na stranu minimalně dost nestanadrtniho chovaní.ZVLAŠT u kandidatky na prezidentku
19. 08. 2012 | 12:25

Skogen napsal(a):

ČM,

hm. To zavání relativitou adekvátnosti trestu. Jiný kraj, jiný mrav. To by mohlo být na zdejší hodnotové rovnostáře příliš složité. Třeba jsem zaslechl, že v Japonsku je dodnes narušování pořádku nepřípustné a narušení sousedova wa v minulosti mohlo pro pobuřujícího znamenat i seppuku. Kupodivu to znamenalo pořádek. I za cenu nedostatku sousedů ;)

Český knedlík je ovšem zvyklý vrtat do panelu zejména v sobotu ráno a seppuku by po něm v duchu vlastních zadních vrátek žádný soused nežádal, nikdy nikdo neví...
19. 08. 2012 | 12:33

Bestia Triumphans napsal(a):

TATA:
Naopak, paní Roithová zaslouží uznání za to, že se jasně vyjadřuje.
Vzpomeňte si na filozofa Patočku, který se zastal Plastic People. Jejich hudba se mu vůbec nelíbila, ale věděl, že tady jde o něco víc.
19. 08. 2012 | 12:34

Elév napsal(a):

Zuzanko
Aby bylo jasno: opravdu nejsem nadšená z toho, když někdo v kuklách vlítne do kostela ...že mu nejde o výchovu, ale o zastrašování opozice,
ale nevadí mě zakuklenci v parlamentu, jak demonstrovali zastrašování s Rathem....

Jo, jo, v Rusku mě to vadí, ale u nás s tím souhlasím a to chci zastupovat lid jako prezidentka.
19. 08. 2012 | 12:39

oh napsal(a):

Paní europoslankyně, kdybyste se obtěžovala seznámit s "uměleckým" působením těchto "matek od dětí", pak byste věděla, že je založené na drsných provokacích a urážkách. Kohokoli, kdykoli a kdekoli. Ve středověku by to asi vyřešil pranýř a veřejný výprask... Ovšem jak paní europoslankyně nepochybně moc dobře ví, moderní státy takovou možnost nemají - prý je to (na rozdíl od vězení) nehumánní. V případě Pussy Riot ruským úřadům zcela zjevně došla trpělivost - ale ty "matky od dětí" se všemi silami zasadily o to, aby jim bylo ubližováno.
19. 08. 2012 | 12:45

martiXXX napsal(a):

Není mí jasné pane o čem mluvíte? V Jižní Africe zabije policie 31 demonstrujiích; v Sýrii se zabíjí jak na běžícím pásu; britská policie chce vtrhnout na ecuadorské velvyslanectví; což je posvátná diplomatická půda; Američani drží v Guantamánu lidi bez soudu..a v rusku odsoudí soud skupinku lidí podle platných zákonů...co by se dělo, kdyby někdo vtrhl do židovské synagogy v Praze; začal napadat židy a holocaust? šíření rasové a náboženské nenávisti či výtržnictví je také v Česku trestný čin......
19. 08. 2012 | 12:45

martiXXX napsal(a):

paní...sorry
19. 08. 2012 | 12:45

KAteřina napsal(a):

Paní Roithová, jsem rozhodnutá vás volit. Mám dva důvody, nejsou příliš lichotivé, ale budiž: 1/ jste schopná zastávat úřad a nedělat ostudu, 2/nikdy jste mě moc nenaštvala. Takže sleduji všechna vaše veřejná vystoupení. Zatím dobrý.
19. 08. 2012 | 12:46

český maloměšťák napsal(a):

Skogen
Pravidelným vrtáním do panelu - v sobotu ráno,tedy do panelu který tvoří stěnu do ložnice - no třebas Nečasových...by možná také šlo lecčehos docíliti.
Ale dotyčný by mohl také dostat pouhou pokutu - těžko by vysvětloval, že to bylo míněno jako protest proti podvodu na voličích.
A také zviditelnění je v tomto případě obtížnější - těžko by mediální obec měla zájem o to, přichvátat v šest ráno, navíc v sobotu - do kuchyně našeho protestujícího.
V tomto ohledu mně připadá čin oněch děv - přeci jen jednoznačnější a jak vidno - i účinnější.
/nepředpokládám, že Nečasovi chodí na koncerty techna - na druhé straně je jim asi šumafuk, co se odehrává v ložnicích lidí, kteří díky hlasité hudební produkci nemohou usnout - možná že v zájmu záchrany demografického vývoje a tak i průběžného způsobu financování penzí spíše pak Nečasovi takovéto znemožňování spánku vítají.... a tiše podporují/.
19. 08. 2012 | 12:46

Asfalt napsal(a):

Náš trestní zákon uvádí, že účelem trestu je výchova pachatele k tomu, aby "vedl řádný život, a tím působit výchovně i na ostatní členy společnosti" (§ 23 odst. 1). Autorka to nazývá zastrašovnáním opozice, právní teorie užívá název "generální prevence v účelu trestu".
Zvláštní, jak úplně všechno se dá zpolitizovat. Jen nevím, zda je k tomu potřeba silný žaludek, nebo něco jiného. Kéž bychom si vzpomněli na zastrašování lidí ve vlastní zemi třeba případem Smetana namísto plkání do vnitřních záležitostí cizího státu s naprostou neznalostí jejich poměrů i věci samé.
Ano, trest je nepřiměřený.
Ano, za kritiku i u nás zaváděného sepětí politiky a církve, pro kterou byl protest učiněn právě v kostele, zasluhují Pussy Riot ocenění.
19. 08. 2012 | 13:06

konceptualista napsal(a):

čmm
Nečasovi mají panelovou ložnici?
Už si běžím koupit novou příklepovku.
Zajistíte CNN a BBC?
19. 08. 2012 | 13:10

kocour napsal(a):

"§ 358
Výtržnictví
(1) Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí hrob, historickou nebo kulturní památku, anebo hrubým způsobem ruší přípravu nebo průběh organizovaného sportovního utkání, shromáždění nebo obřadu lidí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1
a) opětovně, nebo
b) jako člen organizované skupiny."

(To není z ruského trestního zákoníku. To je z českého.)

Překlad: U českého soudu by dámy dopadly úplně stejně.
19. 08. 2012 | 13:20

culter napsal(a):

z toho kostela vyvedl je Putin, či vykázali je samotní kněží? - mám v tom chaos a paní autorka článku zdá se taktéž.
19. 08. 2012 | 13:21

kocour napsal(a):

Nadto, stát se to v Čechách, tak ty tři mají navíc na krku i sociálku, která se bude snažit vzít jim děti a dostat je do děcáku.
19. 08. 2012 | 13:26

Culter napsal(a):

:-) u některých autorů ,novinářů a i politiků jest možno pozorovati tzv. Pavlovův reflex - zaslechnou li slovo Putin, či Rusko, začnou okamžitě psáti hanlivých článků a komentářů. PS: Obzvláště hojný je výskyt tohoto reflexu mezi tzv. nezávislými novináři.
19. 08. 2012 | 13:31

český maloměšťák napsal(a):

konceptualista
No - ale obloženou mramorem.
:))

Fakt nevím. Šlo jen o takovou plytkou fabulaci...nikdy jsem u Nečasových v ložnici nebyl.

Mějte se.
19. 08. 2012 | 13:32

minatomirai napsal(a):

§ 358
Výtržnictví
(1) Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí hrob, historickou nebo kulturní památku, anebo hrubým způsobem ruší přípravu nebo průběh organizovaného sportovního utkání, shromáždění nebo obřadu lidí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
-----------------------------------------------------------------------------------
K ničemu takovému nedošlo, ani napadení, hrubá neslušnost, hanobení památky či rušení v tomto případě mše či její přípravy. Nepodmíněný trest by český soudce (mladší ročníky předpokládám) tedy neudělil. Pokud by k takovému případu došlo, jsem přesvědčen, že by o tom byla veřejnost informovaná.

Pokud vím, děti mohou pobývat s odsouzenými matkami, proč by jim je brala sociálka? Navíc tak malé děti jako v případě těchto žen?
19. 08. 2012 | 13:33

veverka napsal(a):

kocour

Přesně tak,u nás by dopadly stejně.Čekal jsem které placené opičky tu začnou svojí rusofobní "práci".Po Novákovi Roithová,Just a Urban...ti nepřekvapí,každý je už zná a směje se jim,jsem zvědav kdo přijde další.
19. 08. 2012 | 13:33

Pepa Řepa napsal(a):

Jsem zvědav na Admirála.
Zda si užije i tady.

Zřejkmě jde o štafetový béh. Novák, Urban, Just, Roithová.
Zítra běží Pehe, Hvížďalka Forrest Gunp a pár džendrtet.

Co sosani? Kde jste?
Vy nepoběžíte?
19. 08. 2012 | 13:35

Rosťa napsal(a):

Paní Roithová
Kde jste byla, když se profláknutým politikům malovala tykadla? Také jste protestovala proti trestu? Nevidíte tak trochu černobíle?
Pro mne je to jasné. Rozšířila jste jen řadu těch, které na jaře volit nebudu.
19. 08. 2012 | 13:37

český maloměšťák napsal(a):

kocour
Za korupční jednání jsou u nás také vysoké tresty.
Přesto mnoho lidí, kteří se korupčního jednání dopustili(skutková podstata - tedy miliardy zdefraudovaných peněz to dokládají, bohužel úplatní a zfašizovaní /ve smyslu loajality ne vůči právu ale vůči moci - například vůči moci partajnických struktur/ státní úředníci umožnili a umožňují aby nedošlo k vyšetření a odsouzení) - je na svobodě, či vyvázlo s velmi nízkými tresty.

A je třeba opět připomenout , že daleko větším nebezpečím, než tkzv. výtržnictví, je snaha některých jedinců zfašizovat státní mocenskou strukturu.
A tak i z hlediska ústavnosti je třeba pohlížet i na jinak jakoby zcela zjevné porušení práva - tkzv. výtržniství.
19. 08. 2012 | 13:41

Petr napsal(a):

Paní kandidátko na Presidentku České republiky,
také nesouhlasím s tvrdým odsouzením mladých žen v Rusku.
Vy ve svém blogu píšete: "Stát se to v České republice, řekla bych, že dotyčným v mládí rodiče opomněli dát pár facek."
Že jste je nedala Vaší kolegyni a přítelkyni z Parlamentu ČR, paní Džamile, která i těch pár facek chtěla v ČR zakázat zákonem.

U Vás neplatí padni komu padni? Rozlišujete občany na Vás Nadlidi a nás blebst?
19. 08. 2012 | 13:43

Jan Děd napsal(a):

Nevím. Nejsem dost znalý na to, abych posoudil správnost tvrzení, že nebyl porušen žádný zákon. Pokud nebyl, je článek správně. Ale byl-li, dovolil bych si poukázat na dva české "umělce" (s podstatně míň dementními jmény), kteří udělali snad ještě méně a v prostředí českých kriminálů jim i přesto bylo dáno poznati. Pan Smetana (dnes asi nejznámější současný malíř...) maloval po obrázcích politiků a seděl sto dnů. Roman Týc si dovolil pobavit prosté pražany paňácama a seděl taky. Nutno zde podotknout, že škody které byli vyčísleny (a ty cifry jsou tedy absurdní) oba zacálovali. Oba prý porušili zákon a jejich jednání bylo ve věcné podstatě tak vážné, že museli být soudem odsuzeni k trestu. Oproti tomu tady máme Pussy Riot (chtěl sem původně přeložit a parafrázovat název, ale... radši ne). Pořádá neohlášené koncerty na nevhodných místech, (tedy se pravidelně dopouští nelegálního svévolného záboru veřejných prostranství) sprostě urážejí koho je zrovna napadne.
A teď ke skutkům, za které byli souzeny:
Dne 21. února 2012 pět členek skupiny vešlo do moskevské Katedrály Krista Spasitele a před ikonostasem začaly křičet text písně „Bohorodičko, vyžeň Putina“ kritizující Vladimíra Putina, ruského patriarchu Kirilla a další duchovní. Po několika frázích písně byly vyvlečeny z chrámu. Text písně, který skupina nazývá „punkovou modlitbou“, kritizoval propojení ruského pravoslavného kléru s tajnými službami a Putinem.
Skupina se pokusila přednést punkovou modlitbu také v Bogojavlenském chrámu v Moskvě už o dva dny dříve - 19. února. Na vystoupení si přinesli také zesilovací aparaturu a světla. Dívky začaly tancovat, než však stihly použít zesilovací aparaturu a světla, byly vyvedeny chrámovou ochrankou. Vystoupení nevzbudilo takovou pozornost, protože ho provedli v době, kdy v chrámu bylo málo návštěvníků.
Minimálně druhé jmenované vystoupení už je svévolné zabráním cizího prostoru. Inu je rozdíl, když někde něco řvete (svoboda projevu) nebo když někde postavíte aparaturu a hrajete (to už se dá nahlížet spíš jako regulérní koncert). Znovu opakuji, neznám ruské právo, ale domnívám se, že na podobné věci pamatovat musí. (Nebo mi opravdu chcete tvrdit, že je v Rusku legální příjít do budovy (vlastněné kýmkoliv) a jen tak si tam bez souhlasu vlastníka postavit aparaturu a udělat koncert? Pak je Rusko proti naší matičce vlasti tedy velmi svobodné. A to je asi blbost.) Proto se domnívám, že něco porušit museli. Zda jsou tresty přiměřené či nikoliv je otázkou. Při nejhorším jsou stejně nepřiměřené, jako ty české pro Smetanu a Týce. Takže pokud chceme ukazovat prstem k východu a nadávat na Sajuz, neměli bychom si udělat nejdřív ordnug v Absurdistánu? A co na to paní Langerová? A Jan Tleskač?
19. 08. 2012 | 13:48

Viola napsal(a):

Nemám Vám za zlé váš názor paní europoslankyně, kandidátko na prezidentku. Samotnou mě vše jméno napadlo, ještě dříve, než jste kandidatůru na prezidenta ohlásila.
Nemám vám za zlé váš názor na Pussy roit proto, že asi o nich také nic nevíte, tak si zkuste něco najít, ja vám i už někteří napověděli některé stránky a pak nám řekněte, zda pornem a vulgaritou je možné v demokracii dosáhnout dobrých výsledků.
No nejspíše ano, jak to tak kol a kol pozoruji viz i arabské ženy, které se pomaloučku odvazují (zatím jen šátky a práce jako řidičky atp.) Možná se dočkáme, že i arabky budou na veřejnosti provozovat hromadně porno a na Mohameda budou kálit.
19. 08. 2012 | 13:50

aga napsal(a):

Odškrtávají se někde body za připuštění do ringu? Rusofobie splněna?
19. 08. 2012 | 14:00

P. napsal(a):

Zvláštní. Není to tak dávno, kdy izraelské komando postřílelo protestující na lodi Mavi Marmara a nato se tu objevily blogy o tom, jak to bylo oprávněné, nutné a v sebeobraně. Časy se mění.
19. 08. 2012 | 14:16

minatomirai napsal(a):

Jan Děd

Díval jsem se na Romana Týce a jeho tvorbu a musím připustit, že je mimořádně vtipná a zajímavá. A hlavně politická. Jeho umělecká skupina se jmenuje Ztohoven. Malá paralela s Pussy Riot.
Pokutu nezaplatil, to jenom pro upřesnění, proto musel do vězení. Nicméně, nyní cituji "soudkyně připustila, že veřejnost uměleckou stránku Honsova činu vnímá pozitivně".
http://cs.wikipedia.org/wiki/Roman_T%C3%BDc

Stejně tak zajímavý je případ Romana Svobody, opět se odvolávám na wikipedii
http://cs.wikipedia.org/wiki/Roman_Smetana.

Oba političtí aktivisté se celou dobu pohybovali a tvořili ve veřejném prostoru, možná Svoboda ne úplně.

Jejich aktivity jsou naprosto shodné s vystoupením Pussy Riot, s oním v zásadě kulturním hudebním vystoupení, které trvalo necelou minutu.

Je vidět, že české soudy postupovaly odlišně. To je myslím mimořádně pozitivní.yympic and

V obou případech došlo k
19. 08. 2012 | 14:16

čert napsal(a):

černoši zas
v kostelech
hodují si
v gospelech
tak proč
nemohou
Pussy Riot
zapěti
že jejich patriot
šel pouze
na stolici
dřepěti?

Ještě by se
holky měli
fackovat?

p.s.
paní Roitová dovolím
si doporučit trochu
humoru:

Černošský Pán Bůh a páni izraelité, Starej zákon a proroci – Roark Bradford
Proč číst bibli, když se s jejím obsahem může člověk seznámit v mnohem líbivější a hlavně čtivější formě. Roark Bradford přepsal bibli tak, že se z ní stala literatura. A to prosím přímo populární. Kdo nečetl bibli a přesto snad až podezřele zná její obsah, nedával pozor na hodině náboženství či v hodinách dějepisu, ale četl Černošského Pána Boha.

Well, řekla jedna andělská maminka, tohle je vlastně kniha plná neuvěřitelného humoru. Kde se potká stránka, tam se narazí na humor. Je tohle vůbec možné, když se vlastně jedná o náboženství? Humor a náboženství? Neodporuje to všem těm dogmatům, kterými církev tak hrozivě vládne? Co může být Pánu Bohu, a obzvlášť tomu černošskému, milejší, nežli rozesmátá tvář jeho děťátek. Ukázat zoubky ne jen při dravém trhání nepřátel na kousky, ale i při necezeném štěstí z humoru. To je vyšším entitám jistě milejší. Ukázat spokojenost, smíchem dát najevo vděk za vlastní život. Poklonění se existenci neovladatelným záchvatem smíchu.

Roark Bradford vzal bibli stránku po stránce a vložil do ní lidskou podstatu. Tu drzost s Bohem polemizovat, dokazovat mu vlastní pravdu, hádat se s ním o první poslední. Ne jen poslušně plnit veškeré jeho vrtochy.
Vykreslil Boha jako vcelku sympatického chlápka odvedle, který si sem tam cvakne paňáčka a rád si sedne u člověka na verandě a prostě poslouchá cvrkot.
Nevypsal Boha trestajícího, mstivého, ale Boha hravého a věčně chybujícího. Boha až pohříchu lidského. Boha naplněného jemným humorem. Všechno je v té lidské realitě tak strnule vážné, ten pochod od dětství ku hrobu, ta slepá touha vydělat a neprodělat, být milován, ale neunavovat se vracením citu. Sedět v metru a pozorovat tváře. Činnost velmi milá. Támhle paní má tik, pán si poklepává nohou, támhleta vztekle seká očima po ostatních, ten zase prázdně zírá z okna, ze kterého není nic vidět. Všechno je tak děsivě vážné, takové doopravdy. Nic se nedokáže dít s nadsázkou a bez toho ohavného strachu z ostatních.
Tak alespoň v klidu domova otevřít knihu, otevřít oči, otevřít mysl a otevřít se vlnám neukočírovatelného smíchu. Je to jako se škytavkou, smích se zastavit nedá. Prostě najednou vytryskne.
19. 08. 2012 | 14:17

PB napsal(a):

Podívejme se, zneuznaná kandidátka na prezidenta si zde po čase opět honí body!
Vyloženě se mi hnusí lidi, kteří publikují jen to, co jim v současnosti přinese politické body.
A to je i případ Roithové.
Kdyby zde komentovala násilí na dětech, velice horlivě a "připosraženě" by zde spílala do všech institucí a jejich členů, které a kteří to dopustili - a tedy za to mohou.
Zuzana (lačná prezidentské sesle) neví o členkách NIC, ale už by je v mládí "byla bývala řezala".
Když naší bruselské kandidátce - kterou "díky" jejím názorům musíme trpět a kteréžto názory ve světě mohou dělat i nám ostudu - nevyšly řevy na propuštění Tymošenkové (asi je dokonalou znalkyní ukrajinského práva a psychologie tamního soudnictví), přesunula se tato hroší povaha dále na Východ a pasovala se do role muzikoložky, analytičky východního náboženství a opět dokonalé znalkyně ruského práva, soudnictví a věcí s tím spojených.
Zuzaně Roithové může to hlavní město Belgie, současné hicy a politikaření zřejmě tolik lézt na mozek, že chce cpát právo i tam, kde není.
A tak jako ona chce bez perfektní znalosti jádra věci vše řešit jen dle sebe, přála bych si já, aby se "naše Zuzana" raději vrátila na operační sály (než to zcela zapomene) a je naší republice prospěšná. Parazitky vážně nemusím.
Zuzano, děkuji. Věřím, že víte, co to je anglicky PUSSY RIOT,
a co tedy obhajujete ...
19. 08. 2012 | 14:20

Pepa Řepa napsal(a):

Jsem zvědav na Admirála.
Zda si užije i tady.

Zřejmě jde o štafetový béh. Novák, Urban, Just, Roithová.
Zítra běží Pehe, Hvížďalka Forrest Gunp a pár džendrtet.

Ovšem zdaleka nejlepší je Violka a její
"Pussy roit"
Inu, kouzlo nechtěného
:-))
19. 08. 2012 | 14:27

kormoran napsal(a):

Pepa Repa napsal:"Jsem zvedav na Admirala , zda si uzije i tady".

Admiral s Bedou zehli dederonove kosile na 'tiskovku' a mezitim smoli prohlaseni a to este musi zaslat C. Malostekovi na obohaceni slov , jako 'marginalni,dialekticky,kloakalni apendix' jinak to nebude pusobit vazne!

A Malomestak vystoupeni uzavre svym znamym songem!
http://www.youtube.com/watch?v=skGb1tZDiCE
19. 08. 2012 | 14:31

minatomirai napsal(a):

PB

Co máte proti ženským? Všiml jsem si vašeho jedu vůči Elišce Wagnerové, teď proti autorce. Máte pocit, že jste proti nim nevzdělaný nebo se jedná o erektilní dysfunkci?

Pokud to druhé, tyto dámy za to určitě nemohou.
19. 08. 2012 | 14:32

zemedelec napsal(a):

Pane Rosťa.13:37
Dobrý názor
Opravdu ji domácí problémy nezaujímají.Zdravotnícství by měla být její parketa a ticho,jako kdyby jí to vyhovovalo,nebo přímo na tom měla nějaký podíl.
19. 08. 2012 | 14:32

jasně, nikdo neobjednává ani nevybízí napsal(a):

Čím to, že mi poslední dobou zdejší povznášející blogy a kultivovaná strukturovaná diskuse tolik připomínají stránky Rudého práva ze 70. let s dopisy čtenářů?
Vlezdoprdelisté okresního formátu i prostí negramoti s potřebou zalíbit se na nich exhibovali svou nenávist k imperialismu Spojených států.
Které právě svěsily ocas a šly si do kouta vylehávat kocovinu z vietnamské války.
Pocit, že jsem uvězněný na uzavřeném psychiatrickém oddělení dlouhém 700km mě od té doby nikdy tak nedrtil. Až teď.
Dobrá práce, aktualne.
19. 08. 2012 | 14:36

aga napsal(a):

jasně...

Vlezdoprdelismus a potřeba zalíbit se jsou nesmrtelné, a odolávají všem změnám režimů.

Mně spíš děsí, jak si i ti inteligentnější nenechají narušit svůj zápal pro věc nebo proti věci tím, jaké profláknuté figury s jasnými motivacemi věc tlačí či kritizují.
19. 08. 2012 | 14:43

PB napsal(a):

minatomirai, Bože chraň!, nemám proti ženským NIC.
Sama jsem reprezentantkou něžného pohlaví!
Vadí mi Roithová a její "politika".
Strká nos tam, kam nemá, a nemáme proč na ni být pyšné a pyšní.

Proti EW to byla věc mírně osobnější a z minulosti. Ona ví!
O to se, prosím, nestarejte.

Máte Vy něco proti tomu, když si já jako občanka ČR dovolím podrobit kritice lidi, kteří mají důstojně reprezentovat naši zem v zahraničí a nereprezentují? Opravdu mi to chcete zakazovat?
NevzdělanÁ rozhodně nejsem a erektilní disfunkcí netrpím. Můžete se i přesvědčit, pokud chcete!

Závěrem mi dovolte Vám poděkovat!
Nazývat Elišku Wágnerovou a Zuzanu Roithovou dámami ...
Vy asi často jdete s davem, papouškujete klišé moderátorů (oni jsou za to placeni) a moc neuvažujete.
Nejsem muž, takže lichotky nepoužívám.
Dámy si představuji přece jenom jinak, nikoli tím, že je media zmiňují.

Děkuji Vám za Vaše názory! PB
19. 08. 2012 | 14:44

Rosťa napsal(a):

Pane zemědělče, do domácích problémů vrtat nebude. Z toho jsou jen nepříjemnosti. To si dovolil jeden a sedí v Litoměřicích.
19. 08. 2012 | 14:48

kv napsal(a):

Paní Roithová, věřte: 1. i kdybyste napsala pět angažovaných blogů denně, a 2. všichni lidovci navštívili 5 x všechny své sousedy, příbuzné a známé a agitovali za Vaše zvolení prezidentkou, prezidentkou se nestanete; ani do druhého volebního kola nepostoupíte. A to je dobře, ještě se všichni nepomátli.
19. 08. 2012 | 14:50

kormoran napsal(a):

Jinak Violka se svym 'Pussy roit' se urcite dostane predni zebricek vtipu i do Brusselu))))))
19. 08. 2012 | 14:51

Bavor V. napsal(a):

mne jen udivuje, že v době internetové informovanosti si vůbec někdo může myslet, že diskutující na síti ji neumí využívat a získávat potřebné informace. Paní prezidentská kandidátko. Myslíte si, že jsme opravdu takoví zabedněnci, kteří si neumí zjistit, co to vlastně je za spolek ty Rozbouřené kundičky?
19. 08. 2012 | 14:54

bratr Srb napsal(a):

PB
Doufám, že nejste reprezentantkou pouze pohlaví, jako paní rádobyprezidentová?
19. 08. 2012 | 14:59

resl napsal(a):

Samozřejmě, že nejde o ruské pravoslaví, jde o svobodu slova a ta musí být likvidována hned v zárodku. Proč ani jednou nezaznělo od soudkyně, že se obžalované chtějí zbavit Putina ? Třeba to zdejší bolševici vysvětlí a když to nepůjde, vytáhnou samopal, jak je jejich zvykem... Ten jejich usmolený Kirill, nezná ani slova modlitby, ten zná udávání za sovětské éry, klanění se svému kolegovi z KGB za ruské éry a teď čeká na dalšího bolševika, kterého by po pádu Putina podpořil. Jinak pozor, je zde dost nasazených Rusů, kteří mají za úkol obhajovat totalitní manýry komunistických vůdců v Rusku. Snad se nikdo neodváží napsat, že Putin a spol. nejsou komunisti. U Fischera, Dlouhého atd. by jim to neprošlo.
19. 08. 2012 | 14:59

český maloměšťák napsal(a):

S lidmi se diskutovat dá.
S kormoranem ne.
To totiž není člověk...nýbržto pouhý pták.
19. 08. 2012 | 15:05

kormoran napsal(a):

Malomestak , jenze ten muj umi narozdil od tveho i letat.
19. 08. 2012 | 15:11

poznámka napsal(a):

Resl
To máte jistě strach o svůj život. Takhle otevřeně proti nim vystupovat, to chce kus odvahy.
19. 08. 2012 | 15:12

NathanSilberstein napsal(a):

Ekologisté s Fuck of Forest simulovali soulož v katedrále v Oslo v průběhu mše.
Ano, dostali pokutu.
Pozoruji tuto českou diskusi a není potěšitelná. Předně je zde cosi zvláštního v tom, jak se absurdně vytváří kaše požadavku na bezbřehou individuální svobodu s mentální závislostí na moci. Pokud uznám víru v Boha jako individuální právo, pak je individuálním právem formulovat můj vztah k Bohu i prostorům, které jsou mu zasvěceny. Pokud však věřím v Boha skrze organizaci, církev, pak jistě nejsem než jejím členem.
Většina těch, kdo Pussy Ritos odsuzují, nemá zjevně to idnividuální i a insitucionální rozhraničené.
Další problém těchto diskusí nemá s církví nic společného, s vírou ano. Část diskutujících se není schopna vzdát víry, že existuje země, která je bájným ochráncem. V tomto případě Rusko. Ta víra je směšná tváří v tvář tomu,co se v Rusku děje (SSSR nebyl odlišný), jsou zcela nepřístupní faktům a navíc, zjevně o vlastním Rusku nic nevědí. Míchání jejich nacionalistické víry s potřebou bájné země s hodnocením Pussy Ritos je totožné s postoji konzervativních pravoslavných kruhů.
Zdravím Josefa K.
19. 08. 2012 | 15:14

tykadla, koho by napadla napsal(a):

Začalo to celé u paní neústavní exsoudkyně Wagnerové, která jakousi neprůhlednou právnickou konstrukcí (přes fikci rozvinutých demokratických zemí) uvedla Zvadlé P. do souvislosti s princem z Hannoveru a jeho slavným mezinárodněpolitickým incidentem, kdy močil na turecký národní pavilon na Světové výstavě.

Turecký velvyslanec sice podal nótu ministerstvu zahraničí Bundesrepubliky, ale následný soud rozhodl, že prince neměli novináři co fotit. Zasáhli do jeho soukromé vyměšovací sféry a vydavatelé Bildu za to museli tvrdě zaplatit.
Naštěstí nikdo neskončil v kriminále.
Tož s právem je to vždycky podle toho, odkud se na věc díváte.
19. 08. 2012 | 15:24

Rada Fialka napsal(a):

Při vší úctě paní Roithová na to prezidentování opravdu, ale opravdu NEMÁ. Měla by se věnovat jiným aktivitám a neupozorňovat zbytečně na sebe. Prezidentští kandidáti jsou třeba především chlapi, co bouchnou do stolu a řeknou "dost"! To společnost potřebuje.
Jako svého času těsně po revoluci místopředseda vlády W.Komárek vyhlásil už tenkrát heslo "Neváhejme zlomit moc mafie". Tenkrát ho V.Klaus zesměšnil a WK vyklidil pole. Následky vidíme až v tomto desetiletí...!
19. 08. 2012 | 15:26

Kelt napsal(a):

Nebudu zde psát o tom,že po přečtení autorčina blogu ji nebudu volit-to jsem neměl v úmyslu ani před tím.
Jen mne zaráží její dá se říci více než laický postoj k odsouzení těch,které se provinily proti ruským zákonům,nota bene,které se prakticky neliší v daném případě od těch českých.
Na evropskou poslankyni a kandidátku na presidentský post velmi slabé a ideologicky silně podbarvené.
19. 08. 2012 | 15:33

Pepa Řepa napsal(a):

kormoran
Vždyť přece létat je snadné, tvrdil Ivan Vyskočil.
Strossmayer zase tvrdil, že hloupost nadnáší.
Věřím matloměšťákovi.
Poletí jako orel, jako rogalo.Pohonu netřeba.
Co rogalo. Jako bájný Fénix
Ve věku sta let se rozletí přes hory Libánské do Heliopole.
19. 08. 2012 | 15:36

otokar napsal(a):

Bratře Srbe,
jde s největší pravděpodobností o JUDr. péťu B, blahé paměti, co má kozy v archivu.
Mnoga ljeta!
19. 08. 2012 | 15:42

český maloměšťák napsal(a):

Pepa Řepa
Stihl jste před Městskou Policií schovat ten svícen, Pepko ?
:)

Věřím, že vy létáte velmi snadno. Onehdá jsem vás zahlídl na Wilsoňáku jak dopíjíte už druhou krabici čůča /nebylo ještě ani šest odpoledne/....

....a pak jste roztáhl křídla a letěl rovnou nad Hradčany.

(měl jste tehdy velké štěstí - že Duka zrovna lítal s vojenským vrtulníkem vybaveným kulometem jinde...jinak byste byl sundán - do tvrdé reality pražské pouliční dlažby, Pepko....)
19. 08. 2012 | 15:48

Gru napsal(a):

Paní Roithová

musím říct, že jsem na váš dnešní příspěvek čekal. Myslím, že je sice zcela zbytečný, o zvolení prezidentkou raději neuvažujte ani ve slastných snech.
Já osobně vím o vašich zákulisních intrikách kolem nezvolení p. SDvobody prezidentem lékařské komory, byl jsem svědkem, jak v této věci manipulujete tým tehdy ještě československé TV, takže mně i mému informovanému okolí toto už stačí.
Ale jako případně kandidátky (proboha!!) se vá ptám, aby si i širší okruh voličů o vás mohl učinit obrázek: jakpak se díváte na věznění (bez soudu) spolupracovníka Wikileaks v USA?
Jak pohlížíte na uvěznění tuzemského občana za protestní přimnalování tykadel lumpenpolitkům na bilboardech?
19. 08. 2012 | 15:51

bratr Srb napsal(a):

otokar
To není možné. Ta měla přeci jemný problém s výslovností, že by se jí to už upravilo?
19. 08. 2012 | 16:07

kormoran napsal(a):

Vypada to na vypuknuti rozsahlejsiho vojenskeho konfliktu , nebot reagovala uz i Cina.
http://www.youtube.com/watch?v=kLr21r7_2ec
19. 08. 2012 | 16:10

zemedelec napsal(a):

Pane Gru.15:51
Zajímavá informace.
Jestli tím chtěla tenkrát pomoci Rathovi ke zvolení,nebo něco pro sebe já nevím.Teď už je to sice vedlejší,ale ten charakter,musí posoudit voliči.
Jak ale píše Pan Rosťa,zřejmě by jí domácí problémy,mohly nadělat problémy,kdyby si otevřela ústa.
19. 08. 2012 | 16:15

resl napsal(a):

poznámko,
vy jste mě jediná pochopila, ale příště k věci. nashledanou r.
19. 08. 2012 | 16:17

claudius napsal(a):

Obrovské zklamání!Skutečně jsem uvažoval o volbě této dámy.Ale ujíždět na rusofobii je primitivní a dr.Roithová to neměla zapotřebí.Trochu nám zeštětinovala a tak bude prořadu chladnokrevně uvažujících lidí nevolitelná.Přeji ji,aby dělala této skupině doprovod na vystoupení v západomilovné Saudské Arabii!Sbohem,Zuzano!
19. 08. 2012 | 16:23

Svědomí na hnojišti? napsal(a):

Zuzana Roithová je další ukázkou totální otupělosti vrcholných politiků a to nejen u nás doma.
Pussy Riot je skupinka úchylných žen, které vše co činí, činí pouze pro vlastní zviditelnění a to tou nejnechutnější formou. Ono vystoupení v kostele, bylo po souloži v muzeu a onanii s mrtvím kuřetem, pouze poslední kapkou.
Stejně tak, jako nám sem kdysi poslal západní imperialista mandelinku bramborovou, nám sem cpou světové politické špičky, celebrity a dav šílenců, Pussy Riot.

!!!!!!!!! POZOR, ODKAZY NA VIDEA POUZE PRO OSOBY STARŠÍ 18 LET !!!!!!!!!!!!!
http://www.xvideos.com/video1222038/fuck_for_the_heir_puppy_bear_
http://vimeo.com/46933808 ******

PS: Co bude příště, volání po svobodě pro "protiputinovské pedofily? FUJ
19. 08. 2012 | 16:25

kormoran napsal(a):

Tak to prr. ! Pusiny s cipljonkem nesoulozily , ony ho nakladaly do marinady!
19. 08. 2012 | 16:31

Admirál napsal(a):

Pravdaaláska se sešikovala pod novým heslem. "S Kundičkami zvítězíme na lží a nenávistí!"

Je dva roky hodně nebo málo? Podle naší právní úpravy by ty nezbedné Kundičky mohli dostat tři.

Ale protože se chytáme na Rusa, je z potrestání výtržníků politický proces. Z Putina je třeba udělat ďábla, z Ruska Mordor. Hezky každý týden "čtvrthodinka nenávisti". Kampaň s Kundičkama ale vypadá na minimálně "týden nenávisti". Je to přibližně stejně zvrácené, jako když Kundičky onanovaly se zmrzlým kuřetem.
19. 08. 2012 | 16:33

Rada Fialka napsal(a):

Taky je u Vás takový HIC ? Načínám druhýho Gambáče a jdu od toho. V tomhle parnu se prezident volit nedá.
Na závěr přece jen : Z bejvalejch nevolím nikoho. A bejvalej je jak p. Fischer, tak pí Roithová. Chce to někoho novýho a razantního, co přinese do zatuchlý český kotliny svěží vítr a vymete mafiány a tuneláře tam, kam patří. A pak teprve můžeme mluvit o hospodaření, o ekonomice, o stát.rozpočtu, kolik kterýmu ministerstvu a proč, atd.atd. Dosud to byla jen hra na slepou bábu. Teď je čas rázných opatření s jasnými vizemi.
19. 08. 2012 | 16:43

Nerus napsal(a):

Oproti autorčině názvu článku "Bát se"
stavím Masarykovo "Nebát se a nekrást".
Čtenář nechť posoudí, co je dnes aktuálnější.
19. 08. 2012 | 16:55

analízátor napsal(a):

Nechci být falešným prorokem, ale obávám se, že know how této světové skupiny, v oblasti PR, brzy najde uplatnění i ve zdejší umělecké obci.
Není nad levnou reklamu, řeknou si nejrůznější producenti hitů kategorie bičů božích, a rozrazí dveře místních božích chrámů. Myslím, že by nebylo od věci najmout k těmto dveřím vyhazovače se souměrně sepjatýma rukama.
PR plánovači budou ale zaskočeni tím, že se o jejich protestní akci dozví pouze miliarda Číňanů a Rusů, a pár šokovaných místních tetek.
19. 08. 2012 | 16:58

lujjza napsal(a):

Kdo by o těch holkách co věděl, kdyby neudělaly to, co udělaly? Znal by je někdo? - pochybuji. Vždyť na pobuřování, sprostotách a nechutných výstřednostech založily svou "kariéru", o tom koneckonců svědčí i název jejich skupiny. A vida, vyšlo to, teď je zná téměř celý svět..... reklama úplně zadarmo.... a o to šlo. Nic víc v tom nehledejte, nic víc v tom není..... Dovedete si představit, jak se teď jejich "muzika" prodává? - no nekupte to:-)
19. 08. 2012 | 16:59

kormoran napsal(a):

No konecne Admiral , Pepa Repa se po vas shanel!

A kde je Beda? Zas mu klekl Moskvich? Nebo uvizl s cestovkou nekde v Sevastopolu?
19. 08. 2012 | 17:00

Vlado napsal(a):

Tak vás paní Roithová za váš blog většina nicků nepochválila. Ono z něj je patrná vypočítavost pro získání pozornosti s vaší protiputinovskou zaujatostí. Přičemž ty vaše vědomosti o čin nosti PUSSY RIOT budou zřejmě omezené. Ale každá příležitost jak se zviditelnit je vám dobrá. U mě Váš blog pochopení nenalezl.
19. 08. 2012 | 17:02

stoppa napsal(a):

Já obdivuji skupinku ruských feťaček že se obětovaly do té míry že souhlasily s plánovanou provokační akcí která jim na nějakou dobu znemožní veřejně exhibovat tedy souložit třeba v muzeu a oddělí je i od dětí které by jinak na takovou show zase braly s sebou jak je jejich zvykem. A to jsem si jistý že to v rámci demokracie udělaly dokonce se slevou.
19. 08. 2012 | 17:02

stoppa napsal(a):

Před chvílí jsem se díval na veřejný projev Assange z balkonu ekvádorské ambasády. Zmiňoval se o politických vězních po světě jemu to taky hrozí. A taky se zmínil o těch Ruskách. Ale je příznačné že tu jejich skupinu neoznačil jejich názvem. V Británii by totiž žádný demagog nemohl zpochybnit že slovo PUSSY je vulgární označení pro ženský genitál. V očích Britů by tak moskevské feťačky ztratily sympatie.
19. 08. 2012 | 17:12

kormoran napsal(a):

Lujjza no nevim , jestli se to da nazvat muzikou , co ony holciny produkuji.

Ze soucitu a ve skrze politiky jim nejaky gros do minisuknich spadne , ale ne na dlouho. Jako profesionalky v hudbe snad nekde v nejsusich klubech by se mohly uplatnit.

Jinak nesouhlas s rezimem se dela kapku jinak a civilizovaneji! Zde je priklad a skutecne Punkovych hracu.
http://www.youtube.com/watch?v=TdbrxHLhOn8
19. 08. 2012 | 17:14

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé resp. hanlivé komolení jména obsahující příspěvky, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
19. 08. 2012 | 17:26

Reveil napsal(a):

"desetitisíce... komunistů, kteří kostely dokonce bouraly se zemí"...

"kteří bouraly se zemí"

Zdá se, že počet jedinců, chtivých prezidentského křesla, kteří ani neumí pořádně česky, se rozrůstá. A to se pí Roithová ani nemůže vymlouvat, že nechodila do českých škol.
19. 08. 2012 | 17:28

jó v Berouně napsal(a):

Paní doktorko!
http://vimeo.com/46933808
To kuře si pak někdo koupil a odnesl domů.
Myjete si před vyšetřením pacienta ruce?
A po?
19. 08. 2012 | 17:34

Gru napsal(a):

zemedelec

Ne, to s Rathem nemělo nic společného, popisovaná manipulace se odehrávala v r. 1990 na sjezdu v Seči a stalo se tam to, že Svoboda - současný pražský primátor - nebyl zvolený prezidentem komory, proto dotyčná politička "upravovala" televizákům scénář, koho mají a koho nemají kamerou snímat a o kom mají mluvit. Ale zákulisí nebylo tak docela beze svědků.
19. 08. 2012 | 17:54

vasja napsal(a):

jó v Berouně napsal(a):
Paní doktorko!
http://vimeo.com/46933808
------------------
Tak už vim, proč ty matky švarcenberk obdivuje.
19. 08. 2012 | 18:01

poznámka napsal(a):

Gru
Dneska Roithová pravděpodobně upravuje svůj názor, aby se dostala do televize.
19. 08. 2012 | 18:02

Gru napsal(a):

Milý pane editore blogů,

píšete:

"smazal jsem dva hrubě urážlivé resp. hanlivé komolení jména obsahující příspěvky".

Zřejmě ale toto kritérium neplatí pro celý jeden zdejší článek s názvem "RUSSIA JE PUSSIA".
Jakto? Proč to nesmažete? Vždyť to naplňuje jasně znaky, které zde uvádíte jako důvod mazání?

Ona zřejmě vámi uváděná motivace je neúplná, neboť zamlčuje politicky podmíněnou selektivitu. Nebo snad ne?

Vždy Vás

Gru.
19. 08. 2012 | 18:12

švarcik už nemůže než obdivovat napsal(a):

vasja
Tím jsem nechtěl nijak naznačit že by dentista Besser byl měl v Berouně s Roithovou podobný holport jako Sweeney Todd s paní Lovettovou.
Ale někde na ty vily na Floridě vzít museli, ne?
19. 08. 2012 | 18:16

Gru napsal(a):

poznámka

Nějak se mi stále nedaří vysvětlit, jak to bylo s tou pí Roithovou na zmíněném sjezdu (ona ta zmínka byla primárně určená jí, protože ona přesně ví, na co narážím).
Ale aby nevznikl omyl: dotyčná manipulace byla prováděna ve prospěch nezvoleného Svobody, tým televize dostával od Roithové instrukce, aby natáčel především Svobodu a vylíčil ho jako "oběť nespravedlnosti". A tak to taky bylo nakonec v TV zprávách podáno.
19. 08. 2012 | 18:18

honza napsal(a):

Pokud vím, vaše partaj požaduje, aby ta ošklivá pravoslavná církev dostala od občanů stovky milionů korun. Facky byste rozdávala, kdyby to dělaly v České republice, ale v Rusku to má být v pořádku. To by mne zajímalo, jestli jste od nespokojených občanů také ochotna facky přijímat, jak si je vy černoprdelníci zasloužíte.
19. 08. 2012 | 18:25

stejskal napsal(a):

Ano, pane Gru.

Hezký zbytek dne.

Libor Stejskal
19. 08. 2012 | 18:33

Gru napsal(a):

Slušelo by se zmínit, že název PUSSY RIOT se nejspíš dá přeložit do češtiny jako "poševní vzpoura", ale dost nepřesně, nedboť označení genitálu je tam obsaženo ve tvaru značně vulgárním. A je pravda, co jsem tady už někde četl, že anglicky mluvící média zásadně název skupiny nuvádějí, nýbrž říkají "ruská punková kapela".
Záležitost vcelku nechutná, přiostřená tím, jak si mnozí chtějí tímto způsobem získat či odpracovat nějaké body.
19. 08. 2012 | 18:49

sasa napsal(a):

pane stejskale, opravdu jste panu gru priznal politicky motivovanou neobjektivitu?
19. 08. 2012 | 18:58

vladan@ napsal(a):

gRU se potácí v snech.
Putin's message: if you're pro Pussy Riot you're against the Orthodox church (guardian.co.uk, Friday 17 August 2012 19.51 BST)
We’re All Pussy Riot Now’ (nytimes, August 17, 2012, 7:26 am)
Pussy Riot's stunning victory over Putin's bureaucrats ( The Telegraph, Sunday 19 August 2012)
Pussy Riot и беззаконие в путинской России (("Le Monde", Франция)
His poem, a satirical polemic, is worth recalling in the wake of a decision Friday by a Moscow judge to sentence three women who make up Pussy Riot, a punk rock band, to jail for two years as a punishment for their disrespectful performance art. (Washigton Post,By Editorial Board, Published: August 18)
Der Prozess war ein bizarres Schauspiel, der Schuldspruch passt in Putins Kalkül: Mit der Verurteilung zu zwei Jahren Straflager für die drei Aktivistinnen von "Pussy Riot" zeigt Russland der Weltöffentlichkeit, dass es sich von seinem Weg zu Rechtsstaat und Demokratie verabschiedet hat. Und das auch noch ohne jede Scheu. Dass die Aktivistinnen nun als Gesicht der Opposition gelten, hilft dem Präsidenten sogar. (Suddeutsche Zeitung, 17.08.2012, 15:25)
Pussy Riot forgiven by Russian Orthodox Church, but members hope they ‘realize that their acts are awful (NationalPost, Canada Aug 18, 2012 10:53 AM ET)
19. 08. 2012 | 19:23

vladan@ napsal(a):

stoppa. Přání otcem myšlenky, viz. výše.
19. 08. 2012 | 19:32

stejskal napsal(a):

Ano, paní či pane saso.

V případě některých sugestivně položených (a často se opakovaných) otázek přiznávám raději vše dříve, než je pozdě.

Hezký zbytek dne i Vám.

Libor Stejskal
19. 08. 2012 | 19:34

Opravdu nechápu jak mohli lidovci napsal(a):

nechat tento zjew kandidovat na prezidenta? To už si zednáři zaplatí všechno? Nebo se počítá s tím že nikdo z lidovců neumí anglicky a nezjistí si co jsou pizdo rajot zač? Jednalo se o opakované, stupňující se , zrežírované provokace. U nás se chodí do basy za mnohem menší kusy.
19. 08. 2012 | 19:37

Josef K. napsal(a):

Gru.Stoppa atp. (Patrně od GRU SSSR, že!) Je fajn , že máte rádi prasečinky, ale Pussy riots je vzpoura /-y kočiček, docela rozdíl. Vulgaritami se to zde jen hemží, přiměřeně počtu čtenářů pornografických materiálů Je zajímavé, že k tomu většinou tíhnou ti, kdo odsuzují kočky.
Tady se vynořila skupina "limbický systém na úkor cortexu", která zastává mravnost za každou cenu zvláště u těch druhých. Spojuje přímo církev a náboženství s Ruskem a Rusko přímo s Putinem.
Je jasné, že to je aktivita Ruského velvyslanectví,tam je zmatenců docela dost, mají pohotovost, a zapojili do toho několik buněk páté kolony bývalých kšeftařů s benzínem v Turnově, Mladé Boleslavi a Olomóci, členskými legitimacemi normalizované KSČ.
To je hodně podobná parta těm pučistům v Dopravním podniku Praha i těm Grygárkům na PSZ i s jejich příkazy ve věci Drobila.
19. 08. 2012 | 19:42

Josef K. napsal(a):

Josef K. Zdravím své zapšklé a švejkoidní odpůrce, Zbyněk Matyáš a tp. z Amsterdamu. Leonard Cohen, nezapoměňte. Děsivý představitel západního imperiálního sionismu nastupuje na scénu.
19. 08. 2012 | 19:45

Desiderius napsal(a):

Jistě ža má autorka blogu pravdu, jenže to místní prázdné lebky nejsou schopné pochopit a adorují stále své geroje Klause,Zemana,Dlouhého aspol.
19. 08. 2012 | 19:53

kormoran napsal(a):

Vladan@
Anglicky 'mluvici' media jako (NBC,KTLA,KCAL, FOX atp.) plny nazev teto skupiny skutecne neuvadela. Pisici ano.
Toliko v ramci objektivity.
Zde mate dukaz napr. od FOX News http://video.foxnews.com/v/1791180314001/russian-punk-band-gets-2-years-in-prison
19. 08. 2012 | 19:56

Gru napsal(a):

vladan

Tak nevím, kdo se potácí ve snech, nicméně vám chci doporučit zlepšit čtení, protože umět číst je výhoda:
Psal jsem o anglicky mluvících (nikoliv "píšících") médiích. Nemluvě již o tom, že SDZ jistě k zmíněným médiím primárně nepatří.
Pokud chcete namítnout, že je jedno, jestli mluvená či psaná, pak vězte, že to rozhodně jedno není. Lidí, kteří čtou, byť jen noviny, je stále méně a proto se těžiště mediální manipulace dávno přesunulo do audiovizuální oblasti.

Josef K.
Kdo a jak aféru vytěžuje, je otázka, která je vcelku jasné zodpověditelná a myslím, že v zásadě chápe každý, že ambasáda RF to nebude, to v skrytu pochopil i somnolentní ministr zahraničí. Zmíněný pojem je samozřejmě slangový vulgarismus a i vámi prosazovaná "kočička", která by měla bagatelizovat příslušnost aktérek do nižších cenových skupin, nemá jinou než lascivní konotaci.
Ostatně je skutečností, že i jiné produkce zmíněných "umělkyň" používaly jako nástroj zmíněné pohlavní ústrojí, v žádném případě kočku, byť jakkoliv malou. Nanejvýš mražené kuře.
19. 08. 2012 | 20:07

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, vidím že okurková sezona je v plném proudu, tak co bych se nepřidal.
Třeba šlo jenom o omyl a cosi se na poslední chvílu zvrtlo, jak už to v rusku chodí, a holky z teho prostě enem zešilely.
Též jsem kdysi znal jednu riotku, naštěstí jsem se zavčasu vysmek.

PUSINA

Moje Nela
vždycky chtěla
aby její duše
skvělá
s mojí rovněž skvělou
duší
dospěla až
do
kostela
jak patří se
a sluší ...

Jo a nebyla též tolik na drůbež, preferovala spíš jižní ovoce ...
http://storm.interzet.ru/uploads/posts/2009-05/1243644214_079_pics.jpg
Jo a pro potěšení pak přidám Věrušku Brežněvu.
Veselé krizování ...
http://www.youtube.com/watch?v=hYZZbbzgZeM
19. 08. 2012 | 20:26

stryila Rev. napsal(a):

P. Roithová,

díky za citlivá a inspirativní slova. Doufám, že se v ČR najde hodně následovnic Vzbouřených kundiček, které veřejně perfor(m)ují své vagíny před svými dětmi a pak prezentují své politické názory u kostelních oltářů. Doufám, že jako katolička nebudete proti tomu mít námitek. Zajisté bude prezentace jejich umění na anticírkevní téma příznivě přijato váma, katolickým klérem i komunitou. Zbožně materialistický kardinál Duka bude jistě sloužit mši za jejich citlivé duše.
19. 08. 2012 | 20:47

co je cirkus bez klauna? napsal(a):

Josefe
Užijte si depresívní chrchlání stoletého Leonarda dosyta.
Netuším, proč za ním jedete do Amsterdamu, když on by jistě rád přijel za vámi až do Ouholiček za poloviční vstupné.
Ale trocha legálního pokouření bez strachu z udavačů může celkové prospět, nejen na revma a bércový vřed.
Třeba vaše chronické bipolární kmitání trochu povolí, přeji vám to.
Co bychom si zde bez vašich brilantních analýz našeho odporného národního charakteru počali.
19. 08. 2012 | 20:56

Pepa Řepa napsal(a):

Josef K
Co tady děláte? Koncert nebude?
Mimochodem, stařík tady byl už asi 3x. Při posledním koncertě v O2 dělal promo svému chirurgovi.Pořád si klekal. Kdepak,nové kyčle, kolena, musel se pochlubot.
Stejný týpek jako Vy. Chlubidlo.
Nezapomeňte na šáteček a nechte si říkat pane emweritní profesore.
19. 08. 2012 | 21:09

dříve čtenář napsal(a):

Pepo Řepo, copak ani vy jste nepochopil? Děvčata si "odsedí" 2 roky v plné péči novinářů, pak dostanou politický azyl a zbytek života budou za těžký prachy objíždět semináře po celém světě... No a mají na celý život vystaráno! Musí se ale držet stopy havla, vondry, a jim podobných a vyhnout se Cibulkovým přehmatům.
Jo a tu jejich šťastnou budoucnost jim nezáviďte, budou si must asi odsedět minimálně 12 měsíců...
19. 08. 2012 | 21:27

resl napsal(a):

Roithová řekla, že se jí chování PR nelíbí a jen dodala, že trest je vysoký a soudkyně odmítla zmínit jen slůvkem Putina, kvůli kterému vše vzniklo. Několik houpých knedlíků, podporovaných sovětskými občany, se snaží svést blog úplně jinam. Nejde to bolševická čeládko, Rusy, kteří si čichli k svobodě už nezastavíte, kdyby jste se podělali. A to je to, o co jde mně i vám.
19. 08. 2012 | 22:14

imisles each napsal(a):

resl,

nevzniklo to vše náhodou kvůli chování PR v kostele? Proč neexhibovaly před kostelem anebo na nějakém náměstí? Takových skvělých hudebnic, navíc monitorovaných Justy, by si zajistě všimli desetitisíce spoluobčanů. A kdyby to podpořily pornografií, určitě by získaly masovou podporu proti nenáviděnému Putinovi.
19. 08. 2012 | 22:24

Gru napsal(a):

resl

"kdyby jste se podělali"

Nevím, k jaké čeládce vlastně patříte vy, ale každopádně by se hodilo podívat se trochu na pravopis.
19. 08. 2012 | 22:24

NathanSilberstein napsal(a):

Gru.
Nebyl bych si jistý tím slovem "samozřejmě"
tfd, tedy běžný internetový slovníák AJ, uvádí
puss·y 1 (ps)
n. pl. puss·ies
1. Informal A cat.
2. Botany A fuzzy catkin, especially of the pussy willow.
3. Vulgar Slang
a. The vulva.
b. Sexual intercourse with a woman.
4. Offensive Slang Used as a disparaging term for a woman.
5. Slang A man regarded as weak, timid, or unmanly.

Pokud máte za vugární "pussy willow", pak si težko natrháte kočiky z vrby jívy, pokud považujete za vulgární "pussyfoot", dokáži si představit, co pod tím slovem spatříte, pak jde o opatrnickost. Běžně užívaná slova.
Angličtina se v běžném dennímu hovoru vyhýbá velmi vulgarismům. Střední vrsty v zcela. Posuzujete anglický jazyk ze své praxe jazyka českého.
pak jde, kupodivu
19. 08. 2012 | 22:33

NathanSilberstein napsal(a):

Gru.
Jen pro Vaši informaci, synonyma česká Vaše vlgarismu.

bliznička
bobr
bobřík
broskev
broskvička
buchta
cácorka
cidlina
cikulka
čáčurinda
číča
čurina
díra
dírka
drn
dudlina
dychtivka půlená
fifinka
frnda
gagča
hlubina
hlubinka
holka
hranostaj
chamtivka obecná
chcíplej netopýr
chlácholina
chlácholinka
chlupatice
chomáč
jeskyně
jeskyňka
kačenka
kapulajda
kobzanka
kocour
kočičák
kunda
kundička
kurotvička
lasturka
lízátko
lizina
mařena
mezinožka řasnatá
mourek
mušlička
mrdaplac
mrdina
mrdinka
ocasochvějka nestydatá
pekáč
píča
pička
pinda
pišulka
pinďulka
pipina
pipinka
pochva
prcina
prcinka
rozkoška
studna
studnička
šamšulka
škeble
škeblička
štěrbinka
šukdíra
trávníček
vagína
vaginka
vlhounka
vrata
vulva
závojnatka rozkošná
žužlanda
19. 08. 2012 | 22:35

václav napsal(a):

Jugoslávie, Afganistán,Irák,Libie, Sírie, Iránn, Rusko- ženeme se jako členové NATO do velké války a takový slouhové nového světového řádu jako je zmiňovaná paní a jí podobní mají za úkol vytvářet obraz nepřítele. Pro tento cíl je každá lež a každý úchyl, který se dá prezentovat jako odpůrce režimu, který nám ještě nepodlehl dobrý.Zatím v minulosti žádný agresor dlouhodobě nevyhrál a je těžké předpokládat že ten náš spolek dopadne jinak, doplatíma na to všichni nejen takový pomatenci nebo zaprodanci jako je p. Rithová.
19. 08. 2012 | 22:37

resl napsal(a):

Gru,
opravuji "kdybyste", jsem ze starší školy a pravopis ovládám velmi dobře. To je vše co jste chtěl dodat, nebo mi sdělíte něco o Putinovi, o kterého jde ?
19. 08. 2012 | 22:42

NathanSilberstein napsal(a):

Takže Vaše úvaha je, z českého jazyka , jakmile se ozve slovo, "bobr" je nutné usuzovat na vulvu? Mohu tedy tvrdit, že Čech, který řekne "závojnatka" použil vulgární slovo? Babička, která zalévá "trávníček" či dítě, kterému matka podá "broskvičku" jsou vulgární? Nebo snad Němec?
Obyvatelé estonského města Kunda v kraji Lääne-Virumaa?
Jistě, že název Pussy Riots je jistá dvojznačnost, ale ne primárně vulgarita. Nvíc jsem přesvědčený, že v životěš používáte více vulgárních slov než ty dívky dohromady, když se Vám nedaří, když oslovujete kamarádam, když se to nepovede, v ložnici možná, pokud paní není viktoriánského založení v teplákách...
19. 08. 2012 | 22:43

Max napsal(a):

Čím se liší vztahy Kirilla s Putinem a Klause s Dukou?
19. 08. 2012 | 22:44

resl napsal(a):

imisles each,
Jaký text a jak dlouho zpívaly "PR" v kostele ? Vy to budete určitě vědět, když to soudkyně "zapomněla ?" Jde to, nebo ne ?
19. 08. 2012 | 22:47

ing Havelka napsal(a):

václav. Když se tahle země reálně řítila do války, tak drtivá většina občanů tomu říkala budování míru. Každý mladík musel na vojnu, mrzáci s klasifikací D4 běhali po cvičištích. V zemi mírového úsilí byly tisíce tanků místo praček.
Dnes žádný spojenec nejsme. Jsme zemí bez hodnot a ideálů, bez armády. Pochybuju, že nám někdo věří, navíc se státem ve státě v Karlsbadu, dnes azbukou, a na Hradčenech, azbuka jen ve vnitřním styku.
Opravdu se Vám divím. Neznám Váš věk, ale ...
19. 08. 2012 | 22:50

kormoran napsal(a):

Nathan , este bych doplnil - kaktus, hrma, kvetinac , mosna, koblih a pecka.
19. 08. 2012 | 22:50

resl napsal(a):

václav,
"pomatenci a zaprodanci" - slovník komoušů, víte to, nebo si to pamatujete ze schůze ?
19. 08. 2012 | 22:51

Gudka napsal(a):

nathan...

v seznamu slangovývh výrazů pro dotyčné ústrojí vám minimálně chybí: slinivka podbřišní".
Své závěry činím nejen na základě jazykových znalostí, ale i praxe lidí žijících v autentickém prostředí, např. p. Muellera, který rovněž potvrzuje to, na co tu už více lidí upozornilo: žer totiž mluvená anglofonní média vůbec ve zpravodajství nezmiňují název té skupiny. A konečně performance, které dotyčné umělkyně neprovádějí kočičkami z jívy, nýbrž ústrojím zvaným vulgárně pussy.
19. 08. 2012 | 22:53

NathanSilberstein napsal(a):

vaclav. Když se podíváte na mapu Evropy od roku 1930, pak zjistíte, že jedinou zemí, která měla trvalé územní zisky na úkor sousedů byl SSSR, ke kterému se dnenší Rusko hlásí z plna hrdla.
19. 08. 2012 | 22:54

sialongs and napsal(a):

ing Havelka,

Kdy to bylo? Kdy se tahle země reálně řítila do války? Za 41 let totáče se ČSR nezapojila do žádné války. Za 15 let budování od vstupu do NATO vězí ČR aktivně již ve třetí válce.
19. 08. 2012 | 22:57

NathanSilberstein napsal(a):

Gudka. Ty dívky už řadu let vysvětlují název své skupiny jinak a inteligentněji. Spatřuji ve Vás touhu mít pravdu a sdílet jí se širokým publikem stejně věřících.
Native speaker "Mueller" se ´při takovém tvrzení pohybuje mezi polním dělnictvem, africkou imigrací či někým podobným. Už ne mezi Indy.
19. 08. 2012 | 23:01

ing Havelka napsal(a):

sialongs and... Korea, Vietnam, Kuba, Afganistán, Angola, Etiopie, Egypt, Sýrie, Lýbie, Irák....atp. Ano, čsl. důstojníci byli zemědělskými poradci v počtech stovek, museli ručně pohánět čerpadla, pravda pravdoucí...VA AZ vychovávla jen zemědělské odborníky. V době polských událostí zavalily české tanky severní hranici a tůrovaly.
19. 08. 2012 | 23:05

Německo Silbersteina nenapadne napsal(a):

Nátane
tahle synonyma jste si večer u nějakého videa vyfantazíroval. Z K.J. Obrátila to určitě nemáte.
19. 08. 2012 | 23:10

NathanSilberstein napsal(a):

Německo Silbersteina nenapadne. Ne, je to z korpusů (frekvence výskytu slov), matematický model, zpracováno.

Ještě poznámka. Sex v muzeu. Do 19. století se běžně na evropském venkově, České země nevyjímaje, hromadně souložilo napoříklad na polích, v zájmu úrody. Srbeské a černohorské ženy např. do svých vagín zasouvaly ryby, aby si podržely manžela, podobné praktiky byl rozšířené v různých kulturách.
Bití žen kovovým náčiním bylo také běžné ještě v 18. století. Soudy muže pouze nabádaly, aby použili dřevo či kůži.

Vzhledem k tomu, že většina předků zdejších moralistů činila totéž, měli by se moralisté zastydět a zmlnkout.
19. 08. 2012 | 23:21

sialongs and napsal(a):

ing Havelka,

uveďte jedinou zemi, sekterou byla ČSR ve válečném stavu, na jejímž území válčila armáda ČSR.
19. 08. 2012 | 23:22

Skogen napsal(a):

NathanSilberstein

patrně naznačuje, že Rusko je stále v 19. století až na to, že Rusky nerozeznávají rybu od kuřete.

S vaším přístupem k překladu onoho názvu ovšem souhlasím.
19. 08. 2012 | 23:28

aga napsal(a):

NathanSilberstein

Na druhou stranu ještě donedávna by katolická církev podobné důry prohlásila za čarodějnice a satanistky a nechala je státní mocí upálit po "dobrovolném" přiznání. Dnes by katolická církev jednala naprosto stejně jako ta pravoslavná i v případě menší provokace. Jenže katolickou církev nějáko nikdo neprovokuje, i když se je ve spolupráci se státní mocí chystá v Čechák nekřesťansky odrbat. Proč asi?
19. 08. 2012 | 23:36

aga napsal(a):

ee

..i když se nás ...
19. 08. 2012 | 23:37

Fu-ti napsal(a):

V Rusku zase radi nicim nespoutana demokracie. Dokonce i Putin mel na verejnosti potrebu mavnout nad tim rukou
19. 08. 2012 | 23:50

Německo napsal(a):

Nathan
Hromadně se v polích souložilo ještě za mého útlého mládí. Už bez rituálních konotací, alespoň nikdo neříkal.
O tom jaké předměty odvážní sexuologové vylovili z ženských přirození jsme si u Beauvoirové četli pod lavicí už v osmé třídě.
Dnes je samozřejmě všechno jinak.
Když matematicky zpracujete jazyk používaný na amateri.cz a podobných studnicích vědění, vyjdou vám halt ty korpusy.
Ještě šlehačku a marmeládu.
Jinak Stalin opravdu byl na tahu vždy jako druhý, přečtěte si trochu podrobněji dějiny.
Ne že by byl neměl v úmyslu všecko shrábnout.
20. 08. 2012 | 00:04

sasa napsal(a):

stejskal: diky za upozorneni, budu brat informace z vaseho servru s velkou opatrnosti
20. 08. 2012 | 00:14

Stan napsal(a):

U nás je na tohle sazba 3 roky, v Rusku (a např. Izraeli) 7 let. Dostaly-li neposedné kundičky za znesvěcení chrámu, na jehož znovuobnovení po stalinském odstřelu si Rusové vybrali podobně, jako my Češi na Národní divadlo, pouhé 2 roky, mohou mluvit o štěstí. A to ještě mohou doufat, že si polepší v odvolacím řízení. Jejich čin v Rusku schvaluje 6 % občanů.

***

14 měsíců seděli ve vazbě čeští "pravicoví extrémisté" za vylepování samolepek, držení praporů se symboly zakázané Dělnické strany, pořádání koncertů "závadných hudebních skupin" a dětských táborů, tedy za to, proti čemu před 35 lety vznikla Charta 77. Proces ještě není u konce, ale nečekám, že by dostali méně, než si už odseděli. Pes po nich neštěkl, včetně paní europoslankyně a všech "českých" ze zahraničí mocně finančně podporovaných "lidskoprávních" institucí.

Mně, jako certifikovanému levičákovi, je až žinantní se jich zastávat, ale ti lidé nešukali v muzeu, neonanovali mrtvým kuřetem v supermarketu, ani neznesvětili kostel. O Romanu Smetanovi se nemá cenu zmiňovat, ani o dalších lidech, kteří strávili měsíce ve vazbě jen proto, aby "změkli", jak správně popsal David Rath, když se ze svého privilegovaného postavení dostal do stejné situace.

Na druhé straně náš systém toleruje "vajíčkáře" či poradce premiéra, který veřejně a v rozporu s trestním zákoníkem vyzývá, aby levicově smýšlející občané byli propuštěni ze státních služeb. Na druhou stranu si nepamatuji, že by byl v posledních dvaceti letech dopaden a odsouzen kdokoli, kdo se dopustil přímého fyzického násilí proti levicovým politikům (snad s výjimkou Hučína:).

Takže přátelé, nasaďte "loajální výraz" a najděte si tu správnou řiť, do níž se co nejhlouběji ponoříte. Vše ostatní v té naší demokratuře totiž smrdí průserem:

http://www.omed.cz/-Marie-Panno-vyzen-Necase--1.aspx

***

P. S. Paní Roithová, dnešním článkem jste se definitivně vyřadila z mého osobního seznamu volitelných presidentských kandidátů. Byl jsem ochoten přes všechny výhrady dát hlas křesťanské političce, ale nikoliv političce nekonzistentní a pokrytecké.
20. 08. 2012 | 00:26

schlimbach napsal(a):

Co si zamést nejdříve před vlastním prahem doma paní Roithová a teprve potom se starat o Rusko?
Jinak jsou to vše jen kecy o ničem.
20. 08. 2012 | 01:01

Admirál napsal(a):

Silbersteinovi připadl nelehký ba nesplnitelný úkol udělat z Kundiček Kočičky z jívy a přesvědčit nás, že naše babičky běžně hromadně souložily v lánech pšenice.

Kundičky, coby punková kapela, by byly z pojmenování Kočičky z jívy nadšením bez sebe, je to takové punkove průbojné. Nehledě na tu internetovou scénu s tím mraženým kuřetem. Ta ukazuje jasně, že jsou to Kundičky a žádné Kočičky z jívy.

Ale jinak, Silbersteine, snaž se! Těžký úkol člověka prověří a zocelí.
20. 08. 2012 | 06:40

vico napsal(a):

Roithová jako evropská poslankyně za víceméně konfesní politickou stranu a navíc její prezidentská kandidátka, mě překvapila.

Vulgární zprznění svatostánku, po němž musel být chrám Vzkříšení Krista Ježíše, jehož význam pro Rusy je podobný našemu sv.Vítu, znovu vysvěcen, považuje Roitová za téměř záslužný čin.

"Kostely vždy byly místem společné modlitby, ale také místem, kde pronásledovaní nacházeli útočiště. U nás se v chrámu páně v Boleslavi snažil marně zachránit Svatý Václav, v Anglii se královna Alžběta z Woodville ukrývala po smrti manžela krále Eduarda IV. před trůnuchtivým švagrem ve Westminsterském opatství," hovoří do zděšeného ticha Roitová. Hudební masturbace Pussy riot je tu srovnávána s marnou snahou sv.Václava zachránit se v chrámu Páně.

Je to český žvást a velký paní Roitová. Pokud se však dostanete do druhého kola prezidentské volby, můj hlas máte jistý. Nejsem náročný volič :-)
20. 08. 2012 | 10:46

Bavor V. napsal(a):

NathanSilberstein
kdybyste si vzal k ruce tisíc slovníků, každý překladatel vám musí vysvětlit, že vždy je nutné brát výrazy v kontextu se situací, chováním či historickou dobou. A ten překlad v kontextu s chováním a performancemi Pussy Roit je naprosto jednoznačný. Stejně, jako kdyby se u nás jsmenovaly "Divocí Bobři". Podle chování by je nikdo s vodním živočichem nesrovnával.
20. 08. 2012 | 11:15

Fík napsal(a):

Velice dobře věděli co dělají, a co se stane, a velkou mírou v tom figurovala jejich osobní zjištnost a chamtivost. Při jejich stylu života by bylo složité dosáhnout na hypotéky,atd..., a v jejich věku si to pomalu začínali uvědomovat. V takovýchto případech okamžitě začne fungovat na jejich účty penězovod ze západní Evropy, USA a od p. Schwarzenberga, a oni budou mít na značnou část života vystaráno! Takovýchto případů bylo v minulosti už víc!
20. 08. 2012 | 11:46

Josef K. napsal(a):

Po přečtení většiny gotwaldovskodukovských komentářů se lze pouze zeptat, zda kulturně žijeme v Evropě. Nicméně se nelze divit českému antievropanství a z něho vyplývajícímu mravnímu stavu českého osdílení prostoru mezi řekou Moravou a pohraničními hvozdy vůkol. Údajný a mnohokrát slibovaný Tygr Evropy se projevil jako vypelíchaná vředy obtěžkaná kočka v sákristii.
20. 08. 2012 | 12:42

Bavore, žvaníš napsal(a):

Pussy Riot is a Russian feminist punk-rock collective that stages illegal protests in Moscow against the Putin regime and the status of women in Russian society. In an interview, one of the members said that band members are well of aware of the word’s vulgar connotations in English. But “pussy” can also be taken as a term of endearment for girls in Russia. The group members liked the tension between that word, and the rudeness and aggression of the word “riot”.
20. 08. 2012 | 13:28

Josef K. napsal(a):

"Rusko je feudální stát. Navzdory všem změnám ideologických doktrín a ekonomických politik se metody vládnutí od dob Ivana Hrozného jen málo změnily," píše o rozsudku anglojazyčný The Moscow Times, podle kterého by podle carského zákona z roku 1845 za podobnou výtržnost hrozily nejvýše tři měsíce vězení

Bavore, žvaníš . Neuvedl jste zdroj, docela důležité, kdo to napsal.
20. 08. 2012 | 14:16

Josef K. napsal(a):

vico. Je ošemetné citovat "český žvást", autory (Gruša a Kundera), kteří zastávají zcela opačná stanoviska než Vy. Spíše to svědčí o absenci Vašeho hodnotového systému.
Taková drobná krádež.
20. 08. 2012 | 14:20

Pepa Řepa napsal(a):

Ty jo, Sibersteine,
Vy jste přímo chodící encyklopedie pojmenování onoho orgánu.
Admirálovi jste udělal radost, dva roky z toho bude žít.

Pokud jde o o spor navrhuji název Kočičky z jívy-přímo rozjivené.
Rozjivené kočičky evokují Nezbedné bakaláře.
Inu, Nezbednice, Rošťandy se pomazlily s drůbeží, přišly se vyřvat do chrámu Páně, jinou tělesnou potřebu už bohužel nestihly a sluší se kvůli nim a jejich inteligentnímu počinu vyrazit s mávátky na jejich podporu do ulic.
Jako jedem muž, od Špicberků po Patagonii.

Kdo to neudělá, kdo nepůjde vyjádřit podporu Enžílám Dejvisovým z druhého břehu je Rasputinův agent.

Pochopil jsem to správně?

Dám Vám tip.
Na Falklandech je jeden tučňák Mario patagonský.
Öbdivuje všechny Pussy Rusy i Pussy Rusky, holky jako lusky,nechce hřát vejce samiček, jen svá, ale zato celý den vykřikuje "lidská práva, lidskí práva".
Přímo prototyp disidenta 21. století.
Cožpak on by si nezasloužil-po Julii Tymošenkové a Rošťandách celosvětovou kampaň na svou podporu?
Abychom nevyšli ze cviku, z formy.

Září se blíží. Kdo nepůjde demonstrovat na podporu Maria, není našinec - zbrusu nový -Europyjec.
Kdo nejde s námi, jde proti nám.

To je totiž prioritní téma v Bruseli a okolí.
Inu ekonomice i řepce olejce se daří, ojro zpevňuje hranice jsou pevné jako ocel, od Seiny přece nelifruje socialista Olánek Cigány, v Maghrebu-příští součástí Středomořské Unie vše spěje k demokracii,a tak je třeba věnovat se zásadním celosvětovým problémům jako jsou Pusiny z Moskvy.
20. 08. 2012 | 14:32

Pepa Řepa napsal(a):

Nathane záříte.
Do 19. století se běžně na evropském venkově, České země nevyjímaje, hromadně souložilo napoříklad na polích, v zájmu úrody. Srbeské a černohorské ženy např. do svých vagín zasouvaly ryby, aby si podržely manžela, podobné praktiky byl rozšířené v různých kulturách.
Bití žen kovovým náčiním bylo také běžné ještě v 18. století. Soudy muže pouze nabádaly, aby použili dřevo či kůži.
----------------------------
Hmmm, Vaše vyjádření má stejnou hodnotu, jako moje vyjádření, že se v šedesátých letech 20.století, uřezávaly hlavy manželů a dávaly na WC, což dokládá link na jistou Čubirkovou.

Kdo dá odkaz přece dokládá obraz celé doby.
To nás naučil přiblblý internet
!!!!
....................................

Trochu mně připomínáte mého oblíbeného Kosinského, tomu už při psaní Painted Bird taky z deprese harašilo, až se-ve finále- zasebevraždil.
Pozor na depku a samomluvu, dobrý muži, tím to začíná.

Vico
Zastyďte se mlčte-jak říká Nat.
Strkal jste někdy rybu kamsi? Nestrkal.
Srabe!!!!

Myslím, že autorka-jinak jemná, milá a decentní dáma -naprosto neodhadla jaká úskalí blog o hrdinském počinu v kostele a zvláště název kapely ruských bohatýrek vyvolá.

Inu. pozdě plakat nad rozlitým mlékem, říkala babička.
20. 08. 2012 | 14:58

vico napsal(a):

Josef K.Ke konkrétní věci už bohužel Gruša těžko může zastávat stanovisko ať už shodné nebo rozdílné od toho mého.
Navíc se mé vyjádření ani tak netýkalo samotného rozsudku jako článku a argumentace paní Roithové jako představitelky Lidovců.

Navíc definice "českého žvástu" je vpodstatě neideologická. Svým způsobem je žvást/nemusí to být ani český/, že se Rusko nalézá v hlubokém feudálním středověku a např. není nic jiného než Horní Voltou s několika balistickými raketami.

Rusko je surová země : Surový byl způsob znesvěcení chrámu, surová byla justiční odpověď, surové jsou i ruskojazyčné mafie, i móresy nových Rusů. Příště ať "česky nežvanivá" Roithová něco napíše třeba o ukamenování vdovy, která přivedla na svět dítě šest let po manželově smrti a která byla v Saudské Arabii takto drakonicky odsouzena řádným soudem a za souhlasného hýkání SA establishmentu.

Jinak JosefeK vám doporučuji vyčkat právní moci rozsudku. Zatím jde o rozhodnutí soudu prvního stupně. Například exministr Mlynář dostal od také soudkyně MSvPraze pět let natvrdo a v odvolacím řízení byl zproštěn.

Problém je asi v tom, že mám raději slovo, než-li silné slovo. Dle Bible na "počátku stvoření světa bylo slovo"

U nás je často na počátku i konci žvást.
20. 08. 2012 | 15:02

vico napsal(a):

P.Ř. : Už jsem si stoupl do kouta
20. 08. 2012 | 15:07

vasja napsal(a):

Noa co dělá pan Putin špatně?
20. 08. 2012 | 15:32

Bavore, žvaníš napsal(a):

to Josef K.

http://www.npr.org/2012/02/08/146581790/in-russia-punk-rock-riot-girls-rage-against-putin
20. 08. 2012 | 15:51

Josef K. napsal(a):

Bavor. Ok, ovšem vytrženo z textu úryvek působí zkresleně. Významový posun. Diskuse taky zajímavá.
20. 08. 2012 | 17:26

Josef K. napsal(a):

Jakmile se zde objeví téma Ruska a Putina, slé´tnou se normalizační jestřábi.

Podstatné však je, že historická zkušenost českého byvatelstva s Ruskem je zcela jiná něž obyvatel Polska, Rumunska, Ukrajiny či Pobaltí. Lze to příčíst nejen odvěkému snu o komsi, kdo je dobrý a drží nad českým obyvatelstvem ochranou ruku (kdysi to bývali Američané a hned tu byl tramping a ježdění jeepy či amerikanizace společnosti po roce 18), ale také tradiční nedůvěře obyvatelstva vůči čemukoliv cizímu, pokud si je jako vzor nezvolí. Vzor Ruska je sice cestou k vlastní destrukci, nicméně volbu většiny, pokud je většinou, nelze zpochybňovat. Nemá smysl ani ironizovat. Lze jen konstatovat hluboký proad české kultury od let šedesátých, který má vliv na všechny aspekty života v této zemi.
Tomu neuteče ani většina ani menšiny, pokud zde budou chtít žít.
Obří rozměry kriminalizace českých elit jsou přímým důsledkem normalizace, která vynesla tyto elity nahoru z "bezejmenní" i netečnosti většiny šedých vrstev, jež se vlastně stala přímou podporou stavu, ve kterém země je.
Úvahy o detailech jsou bezpředmětné.
Zarážející jistě je i hodnotová zmatenost mladých, např. autorů v Britských listech, které úsilí o informaci a úvaze jinak zcela diskreditují.
Vznikla zde nová paradigmata spíše podobná národoveckým paramaterům vnímání reality.
Ostatně i slovo "lid, LIDOVÝ ATP." musel český jazyk přijmout z polštiny, spodní vrstvy sociální diferenciace ve svém jazyce neznaly.
Česká společnost je nehybnou, nehybnost však neprospívá zdraví, což se jen potvrzuje vývojem nejméně od roku 1918.
20. 08. 2012 | 17:38

hovorka11 napsal(a):

Josef K.:
Tento článek s odkazy z BL skutečně stojí za to. Odhaluje úroveň politické demagogie.
u nás zkorumpovaní politici prosazují šíření nového spojenectví s USA na věčné časy a nikdy jinak. Je to nestvůrná demagogie bezpodmínečné podřízenosti velmoci, která nás má jako prostředek prosazování svého zájmu za naše peníze a na náš hřbet. Co se změnilo od roku 1989 ? To, že jsme bez výroby jako USA a lezeme do zadku fatálně zkorumpované velmoci, která vede dobyvačné války všude, kde ji to projde a likviduje nás ideologií "nechme peníze pracovat za nás".

http://www.blisty.cz/art/64542.html
20. 08. 2012 | 18:06

hovorka11 napsal(a):

Proč je ta pozornost směřovaná na Pussy Riot (např CNN nepřetržitě informuje na rozdíl od Assangeho)?
Vzhledem, co uvádí vysílání RT obrazově od 3,15 min (hromadná natáčená soulož dívek z Pussy v roce 2008, onanie dívky z Pussy chlazeným kuřetem v roce 2010 v obchodě potravin !!!-to jsou ti správní razitelé demokracie i pro paní Roitovou
Za to by v USA šli sedět na několik let.

TOP 10 zatajovaných událostí v uSA pro rok 2012:

1. Sebevraždy vojáků USA v roce 2010 přesáhly bojové ztráty.
Cord Jefferson o tom napsal článek 27.ledna 2011 v islandském Good Magazine.

2. Armáda smyšlených osob pro šíření propagandy.
Dva weby uveřejnily tento příběh 22. února 2001. Darlene Storm z Computer World a Steven Webster z Raw Story. V březnu reportéři Guardian Nick Fielding a Ian Cobain rovněž publikovali příběh.

3. Mimosoudní Obamův "černý seznam".
Sankcionovaná zabíjení vládou mimo zákon, která více odpovídají diktatuře. Tento materiál, o kterém se moc nemluvilo byl osvětlen Glennem Greenwaldem pro Salon a Williamem Fisherem pro IPS. . Původně s názvem "Smrt pomocí bezpilotníků: černý seznam CIA je vražda". IPS později změnil název článku na "Zabití na dálku, Je to legální?"

4. Wall Street vytvořil potravinovou krizi.
24 března 2011, David Moberg napsal článek "Diet Hard: With a Vengeance" pro In These Times, kde uvádí, že hlad není způsoben nedostatkem výroby, spekulace o potravinových surovinách spolu s příjmovou nerovností.

5. Společnosti řídicí vězeňskou správu sponzorují zákon proti nelegálnímu přistěhovalectví.
Peter Cervantes-Gautchi na AlterNet píše, že Wall Street těží z izolátorů pro imigranty.

6. Google provádí špionáž pro CIA a americkou armádu.
V lednu roku 2010, Eric Sommer napsal článek pro Pravda.ru "Hluboké spojení CIA a Google"

7. Největší experiment americké armády a psychologu. Strach z války?
Nebojte se. V řadě článků z APA (Americká psychiatrická asociace) je popsán a podporován program "psychologické stability", do kterého se kriticky opřely na Truthout Roy Eydelson, Mark Pilisyuk a Steven Soldz

8. Pravda o jaderné energii.
Svaz zaujatých vědců zveřejnil zprávu, která uvádí 14 jaderných událostí, které se téměř staly v USA v roce 2010. Další článek v této kategorii je práce Jeffa Goodella pro Rolling Stones s názvem "Americký jaderná noční můra".

9. Chemtrails (stopy chemického znečištění na obloze)
Atmosférický Geoinženýrství: Manipulace s počasím, Contrails a Chemtrails (10. července 2010).

10. Statistická manipulace s mírou nezaměstnanosti.
V Information Clearing House, Greg Hunter uvádí, že místo 9 procent, je úroveň reálné nezaměstnanosti v USA větší než 22 procent.
20. 08. 2012 | 18:18

Admirál napsal(a):

Vico - "Rusko je surová země" Souhlas, možná je, ale ani toto konstatování pro mne není argument, přivádějící mě k schvalování ideoogické přípravy nového drang nach Ost. A tím celá kampaň kolem Kundiček je.

Pokud někdo vědomě, nevědomě, za peníze čí z vrozeného nedostatku intelektu takový směr uvažování podporuje, jde proti zájmu lidí žijících v České kotlině.
20. 08. 2012 | 18:25

hovorka11 napsal(a):

Proč se bojuje proti "totalitě" v Rusku a ne proti totalitě VB a USA ?
latinskoamerické země nemají taky rádi imperiální teror, od kterého se už konečně osvobodily.
pokud VB zaútočí na Ekvadorskou ambasádu, tak je to arogance totality, kterou jasně dokazuje VB silou proti zákonům.
---------------------------------
Ministři zahraničních věcí 12 latinskoamerických států, které jsou členy Unie jihoamerických národů (UNASUR), plně podporují rozhodnutí ekvádorských úřadů poskytnout Julianu Assangovi politický azyl. Bylo to oznámeno po skončení mimořádné schůzky ministrů, která se konala na žádost Ekvádoru.
Důvodem se stal diplomatický skandál mezi Velkou Británií a Ekvádorem, který vypukl minulý týden po tom, co ekvádorské úřady vyhověly Assangově prosbě a poskytly mu politický azyl.
Britské úřady na to prohlásily, že nedovolí zakladateli WikiLeaks opustit Velkou Británii. Pohrozily rovněž, že podniknou útok na ekvádorské velvyslanectví v Londýně, na jehož území se už dva měsíce ukrývá Julian Assange.

Prohlášení britských úřadů Ekvádor pobouřilo. Ministerstvo zahraničních věcí této země reagovalo na hrozby Velké Británie mimořádně negativně a zdůraznilo přitom, že koloniální doby jsou dávno ty tam a Ekvádor není britskou kolonií.
20. 08. 2012 | 18:51

hovorka11 napsal(a):

ZUZANA ROITHOVÁ:
Postavte se za Assangeho !
Bojujte proti totalitě !
Zatím vidím od Vás jen politické štvaní bez jakékoliv vůle bránit demokracii - přesně tomu, čím se kvůli korytu oháníte, aby jste dostala podporu médii pro prezidentskou funkci. Je mi to odporné...
20. 08. 2012 | 18:57

Josef K. napsal(a):

hovorka11. Zatím lidé prchají a prchali na Západ, ne na Východ, za demokracií. Vaše argumentace je přitroublá a vede do slepých uliček. Myslím,k že Vámi požadovanou spravedlnost neposkytujete ani své rodině, podle tóny rozhořčení. Možná se zaměřte na své domácí poměry, od kuchyně po wc.
Nicméně poutavě ilustrujete myšlení částí husitů a jiných sektářů, toužících po ráji.
21. 08. 2012 | 00:18

Jarle H. napsal(a):

Paní Roithová, to je věc Ruska. Vy se raději zamýšlejte, proč totéž funguje v Česku, přičemž nemusíte ani do toho kostela, stačí počmárat billboard....
21. 08. 2012 | 06:54

Jarle H. napsal(a):

Vasja:
Pan Putin dělá špatně úplně všechno. Vzpomeňte na starého dobrého Jelcina, to byl náš člověk. Moc nechybělo, a mohli jsme mít Rusko rozparcelované, pěkně podle zásluh. Taky tam mohla být občanská válka, hlad a eventuelně pár ekologických katastrof, kdyby se třeba přestali starat o elektrárny :-)
21. 08. 2012 | 08:01

hovorka11 napsal(a):

Josef K:
Obhájce totalit nic neřekl, ale promluvil...
21. 08. 2012 | 08:24

Ignác Pospíšil napsal(a):

Trest mohl být možná menší, ale rozhodně nelze říci, že je nespravedlivý. Navíc uvážíme-li přitěžující okolnosti... Ty dámy nejenže se dopustily výtržnictví a šíření náboženské nenávisti, ale stále tvrdí, že neudělaly nic nezákonného. Součástí lidských práv je i svoboda náboženství a její nedílnou součástí je, že není možné vpadnout vám do kostela a znesvětit ho. Chválím Rusko za to, že toto právo respektuje a chrání. Můžeme diskutovat o tom, zda by byl lepší jeden rok, dva roky, tři roky či dva roky podmíněně, ale není možné tvrdit, že za to vlastně může Putin, že tento trest je nespravedlivý a že by čin těch dam měl být jen přestupkem. Protože pokutu by za ně někdo zatáhl (třeba jejich místní obdivovatel pan Schwarzenberg) a už zítra by řádily v nějakém kostele znovu. Pokud toto paní Roithová podporuje, pak je třeba se ptát, proč je v křesťanské straně...
21. 08. 2012 | 12:35

www.facebook.com/sabrina.kocickova napsal(a):

Body pro Josefa K.
21. 08. 2012 | 21:57

Oslýk, plyšový medvídek napsal(a):

Koucoure, vaše právní názory jsou smělé, ale nesprávné.
Možná byste měl uvážit, jaká je praxe a judikatura v těchto otázkách, případně společenskou nebezpečnost věci (kdy vlastně k činu vůbec ani nestačilo dojít).
Osobně myslím, že by se u nás věc k soudu ani nedostala.
22. 08. 2012 | 15:14

Eva napsal(a):

Paní Roithová,
jako poslankyně Evropského parlamentu byste si měla ověřit platnost zákonů v zemi, o které píšete.
Takzvaná podpora svobody pro PR se mi protiví: je stádní a primitivní.
Putina ráda nemám, ale akce "kulturní fronty" v tisku se mi nelíbí.
22. 08. 2012 | 17:17

Oslýk Borovský napsal(a):

Eva:

Aha, takže třeba s protesty proti komunismu v r. 1989 byste taky nesouhlasila, protože jsou stádní a primitivní?

Jinými slovy, není až tak důležité, o co jde, ale důležité je jít proti proudu?

"Není nad původnost; každý po ní touží
ostatní jdou přes most
to já půjdu louží."
23. 08. 2012 | 09:27

Jan napsal(a):

Obhajoba jakékoliv prozápadní sprosťárny je zřejmě první povinností českého politika. Paní Roithová je přičinlivá možná až moc!
02. 01. 2013 | 17:05

Přidat komentář





Toto je ochrana proti spamu. Pro přidání komentáře prosím opište dvě anglická slova z obrázku níže do políčka pod nimi. Nápovědu a další podrobnosti o této metodě, která zároveň digitalizuje knihy, najdete v článku Dost bylo spamu, zavádíme reCAPTCHA na našem blogu.



reklama
 

Blogeři abecedně

A Alvarová Alexandra · Antoš Marek B Balabán Miloš · Bálek Jindřich · Bárta Vít · Bartlová Milena · Bečková Kateřina · Bednář Miloslav · Bednář Ondřej · Bělobrádek Pavel · Bém Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bezděková Iva · Bielinová Petra · Bízková Rut · Blaževič Igor · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Boudal Jiří · Bratinka Pavel · Brixi Hana · Brom Zdeněk · Burian Jan · Bursík Martin C Candole James de · Cepl Vojtěch · Co čteme, posloucháme, na co se díváme...  · Cvrček Václav Č Čarnogurský Ján · Čermák Luděk · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D Dienstbier Jiří · Dlouhý Vladimír · Dolejš Jiří · Drábek Jaromír · Drobek Aleš · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fischer Jan G García Dania Virgen · Gazdík Petr · Gelbart Petra · Glatzová Vladimíra H Haas Tomáš · Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havelka Radek · Havlík Petr · Hebnar Jan · Heller Šimon · Hesová Zora · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hollan Matěj · Holmerová Iva · Holomek Karel · Holub Petr · Honsová Dagmar · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejší Václav · Hovorka Ludvík · Hradilková Jana · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman J Janeček Karel · Janeček Vít · Janouch František · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · John Radek · Jukl Ivan · Just Jiří · Just Vladimír K Kadlec Petr · Kalhousová Irena · Kalousek Miroslav · Kasl Jan · Klan Petr · Klaus Václav · Klepal Jakub · Klíma Vít · Klvaňa Tomáš · Koenigsmark Alex · Kohout Pavel · Komárek Michal · Komárek Stanislav · Königsmarková Ivana · Kopač Petr · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Košák Pavel · Kotecký Vojtěch · Kotišová Miluš · Koubenec Vladimír · Koudelka Zdeněk · Kožušník Edvard · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Krnáčová Adriana · Krůta Jan · Křeček Stanislav · Kubát Ondřej · Kubr Milan · Kudrna Zdeněk · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kuták Aleš · Kužílek Oldřich L Lipold Jan · Liška Ondřej · Lomová Olga · Lorencová Jana M MacLeod Sian · Macháček Martin · Máchalová Jana · Makovcová Jana · Malinová Hana · Marksová-Tominová Michaela · Matoušek Karel · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Michl Aleš · Miller Robert · Minařík Petr · Mleziva Jan-Michal · Moldan Bedřich · Müller Zdeněk · Müllerová Ludmila · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · NetClub 2013 · Novák Martin P Papirnik Vladimira · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Phan Viet · Pikora Vladimír · Pírko Štěpán · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pohledy světových lídrů · Polák Milan · Potůček Martin · Pražskej blog · Procházka Adam · Pultarová Tereza R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Rezková Alice · Robejšek Petr · Roithová Zuzana · Rusnok Jiří · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Říha Miloš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Sedlák Vojtěch · Shanaáh Šádí · Schmidt Hans-Jörg · Schwarzenberg Karel · Skuhrovec Jiří · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Přemysl · Sokačová Linda · Sokol Tomáš · Sportbar · Spurný Matěj · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Suchánek Jan · Svárovská Gabriela · Svoboda Bohuslav · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Škop Michal · Šmíd Milan · Špicar Radek · Špidla Vladimír · Špinková Martina · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štěpánová Jana · Štern Jan · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Tučková Kateřina · Tutter Jiří U Urban Jan · Urban Václav V Vácha Marek · Vančura Martin · Vášáryová Magdaléna · Veis Jaroslav · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vondrouš Daniel W Wagenknecht Lukáš · Wagnerová Eliška · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil Z Zahálková Marcela · Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Ze šuplíku · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žaloudík Jan Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy
 
 
Aktuálně.cz

První čistě online deník v České republice · Držitel ceny Křišťálová lupa za internetový projekt roku

Partneři: ReutersČTK

1999 – 2013 © centrum holdings O nás | Volná místa | Reklama | Všeobecné podmínky | Nápověda | Služby firmám

Jakékoliv užití obsahu, včetně převzetí článků je bez souhlasu centrum holdings zapovězeno.

Provozováno s využitím redakčního systému Nucleus pod licencí GNU GPL